Excel Grafik Yapma Sorusu
-
Arkadaşlar iyi akşamlar aşagıdaki resimdeki excel tablolarındaki verileri bir türlü grafiğe dökemedim yardımcı olursanız sevinirim
http://www.resimupload.com/ds750066301_ekranalintisi.html
üstteki resmi alttaki resim gibi grafik haline nasıl getiririm şimdiden tşkler..
http://www.hizliupload.com/img/234179Adsiz.png
-
butun kolonlari al sag tiklayip grafige cevir, default olarak kolonlar halinde grafige cevirir, istedigin gibi olmazsa yukaridaki sekmeden grafik bolumunu bulup istedigin sekle cevir.
-
biraz daha açıklayıcı yazarmısın..sağ tıkla grafiğe çevir gibi bişiy yok mesela.. sağol..
-
simdi kurdum office'i openoffice isimi goruyordu, herneyse;
kolonlari sec, ekleme sekmesi(yukarida sagdaki ikinci sekme)
histogram 2d'ye tikla. hepsi bu
-
tşkler..
Toplam Hit: 1093 Toplam Mesaj: 5
