Excel Grafik Yapma Sorusu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek

    Arkadaşlar iyi akşamlar aşagıdaki resimdeki excel tablolarındaki verileri bir türlü grafiğe dökemedim yardımcı olursanız sevinirim

     

    http://www.resimupload.com/ds750066301_ekranalintisi.html

    üstteki resmi alttaki resim gibi grafik  haline nasıl getiririm şimdiden tşkler..

     

    http://www.hizliupload.com/img/234179Adsiz.png

     


    Carpe Diem
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    butun kolonlari al sag tiklayip grafige cevir, default olarak kolonlar halinde grafige cevirir, istedigin gibi olmazsa yukaridaki sekmeden grafik bolumunu bulup istedigin sekle cevir.


    la liberte ne meurt jamais.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek

    biraz daha açıklayıcı yazarmısın..sağ tıkla grafiğe çevir gibi bişiy yok mesela.. sağol..


    Carpe Diem
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    simdi kurdum office'i openoffice isimi goruyordu, herneyse;

    kolonlari sec, ekleme sekmesi(yukarida sagdaki ikinci sekme)

    histogram 2d'ye tikla. hepsi bu


    la liberte ne meurt jamais.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CANN1
    CANN1's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2003
    Erkek

    tşkler..


    Carpe Diem
Toplam Hit: 1093 Toplam Mesaj: 5