folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Excel Ve Access İle İlgili Sorum Var



Excel Ve Access İle İlgili Sorum Var

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    1.Ekselde herhangi bir hücreye resim eklemek istiyorum, macrolar ile değil metin yerine bir resim eklemek istiyorum bunu nasıl yapabilirim.

    2.Yukarıdaki sorumun cevabı yok ise access veritabanına resim eklemek istiyorum depo gibi kullanmak istiyorum yani resimler bir klasörde değilde veritabanın içinde (.DBF)  olsun istiyorum  mümkünmüdür ? 


    Mevzu derin | Papikolas Planet
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    Hocam ekle sekmesimde resim var zaten.Dosadan resmi bu şekilde eklersin.

    Haricinde kopyala-yapıştırlada eklenir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    access içinse resim eklemek için alanın data tipini ole object seçmen gerekiyor (not: performans kaybı yaşicagını unutma)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    real_agabey bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam ekle sekmesimde resim var zaten.Dosadan resmi bu şekilde eklersin.

    Haricinde kopyala-yapıştırlada eklenir.


    -----------------------------

     

    Hocam tam anlata bilmek için siyah ve altı çizgili yaptım  ( bknz: bir hücreye) :) ben sayfaya değil hücre içine resim eklemeden bahs ediyorum. 

     

    FCN : Barkod programı için  bir veri tabanı  oluşturmak istiyordum, performans okadarda önemli değil dediğin yöntemi deneyeceğim teşekkürler FCN



    Mevzu derin | Papikolas Planet
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    real_agabey
    real_agabey's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ekim/2003
    Erkek

    karakutu bunu yazdı:
    -----------------------------

    real_agabey bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocam ekle sekmesimde resim var zaten.Dosadan resmi bu şekilde eklersin.

    Haricinde kopyala-yapıştırlada eklenir.


    -----------------------------

     

    Hocam tam anlata bilmek için siyah ve altı çizgili yaptım  ( bknz: bir hücreye) :) ben sayfaya değil hücre içine resim eklemeden bahs ediyorum. 

     

    FCN : Barkod programı için  bir veri tabanı  oluşturmak istiyordum, performans okadarda önemli değil dediğin yöntemi deneyeceğim teşekkürler FCN



    -----------------------------

    Resmi küçültür hücreye sığdırırsın.

    Gerçi yapmak istediğin olayı anladım.

    Veri tabanında resim işi excelde biraz farklı işliyor.resmi hücreden değilde kendinden çekiyorsun.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karakutu
    karakutu's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Önerileriniz için teşekkürler 


    Mevzu derin | Papikolas Planet
Toplam Hit: 826 Toplam Mesaj: 6