Excel Ve Access İle İlgili Sorum Var
-
1.Ekselde herhangi bir hücreye resim eklemek istiyorum, macrolar ile değil metin yerine bir resim eklemek istiyorum bunu nasıl yapabilirim.
2.Yukarıdaki sorumun cevabı yok ise access veritabanına resim eklemek istiyorum depo gibi kullanmak istiyorum yani resimler bir klasörde değilde veritabanın içinde (.DBF) olsun istiyorum mümkünmüdür ?
-
Hocam ekle sekmesimde resim var zaten.Dosadan resmi bu şekilde eklersin.
Haricinde kopyala-yapıştırlada eklenir.
-
access içinse resim eklemek için alanın data tipini ole object seçmen gerekiyor (not: performans kaybı yaşicagını unutma)
-
real_agabey bunu yazdı:
-----------------------------Hocam ekle sekmesimde resim var zaten.Dosadan resmi bu şekilde eklersin.
Haricinde kopyala-yapıştırlada eklenir.
-----------------------------Hocam tam anlata bilmek için siyah ve altı çizgili yaptım ( bknz: bir hücreye) :) ben sayfaya değil hücre içine resim eklemeden bahs ediyorum.
FCN : Barkod programı için bir veri tabanı oluşturmak istiyordum, performans okadarda önemli değil dediğin yöntemi deneyeceğim teşekkürler FCN
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------real_agabey bunu yazdı:
-----------------------------Hocam ekle sekmesimde resim var zaten.Dosadan resmi bu şekilde eklersin.
Haricinde kopyala-yapıştırlada eklenir.
-----------------------------Hocam tam anlata bilmek için siyah ve altı çizgili yaptım ( bknz: bir hücreye) :) ben sayfaya değil hücre içine resim eklemeden bahs ediyorum.
FCN : Barkod programı için bir veri tabanı oluşturmak istiyordum, performans okadarda önemli değil dediğin yöntemi deneyeceğim teşekkürler FCN
-----------------------------Resmi küçültür hücreye sığdırırsın.
Gerçi yapmak istediğin olayı anladım.
Veri tabanında resim işi excelde biraz farklı işliyor.resmi hücreden değilde kendinden çekiyorsun.
-
Önerileriniz için teşekkürler
