Excelde Üst Sütünlardaki Rakamları Toplama
-
1 saattir uğraşıyorum yapamadım . yaklaşık bin sütun içine alıyorum.
her seferinde hata veriyor. 1000 sütündan fazla toplayamıyor muyuz?
-
my4 bunu yazdı
1 saattir uğraşıyorum yapamadım . yaklaşık bin sütun içine alıyorum.
her seferinde hata veriyor. 1000 sütündan fazla toplayamıyor muyuz?
1000 sütun mu 1000 satır mı önce bu konuya bi açıklık getirelim eğer 1000 sütun ise her sütunda kaç satır var ? Eğer her sütunda birden çok satır varsa her sütunu altta ayrı ayrı toplayıp ardından toplamları toplayabilirsin...
-
my4 bunu yazdı
1 saattir uğraşıyorum yapamadım . yaklaşık bin sütun içine alıyorum.
her seferinde hata veriyor. 1000 sütündan fazla toplayamıyor muyuz?
Hocam sirf meraktan simdi denedim. 3002 sutun sectim ve sorunsuz topladi.
Senin sectigin satir veya sutunda rakam olmayan icerisinde harf olan kisimlar olabilir.
Satir olarak ta sutun olarakta sorunsuz 3002 tane toplama yapiyor.
Satir veya sutunu sec GENEL TOPLAM tusuna bas. USt kisimda formullerde var.
-
1. satırı kompile toplama =TOPLA(1:1)
1 2 3
4 5 6
7 8 9
eğer bu şekilde bir tablonun tamamını toplamak istiyorsan, bilmiyorum.
-
tamam hallettim beyler sağolun . ctrl ile seçecem bin tane sütunu . öyle toplayacam.
harf vs olduğu için hata veriyormuş sanırım.
