Excel‘Den Anlayanlardan Yardım.
-
merhaba müridler.
aranızda "ben excel'den anlarım, sorulacak her türlü soru bana vız gelir." diyenler var mı aranızda ?
varsa, 10 soruluk bir pdf dosyası var elimde, o soruların cözümünde yardım istiyorum.
ben hic anlamadıgım icin zorluk seviyesini bilemiyorum da cok kompleks seyler degil büyük ihtimalle.
yardımcı olacak olanlar pm atabilir.
tesekkürler simdiden.
-
o derece degil ama gonder bakayim
-
buraya yazsan herkes bildigini cevaplasa
-
"ben excel'den anlarım, sorulacak her türlü soru bana vız gelir." hatta tırıs gider.
-
oha ben de konuya kimse bir sey yazmadı diye üzülüyordum, yarım saat icinde 3 kisi yazmıs |:
demek ki konuyu actıktan sonra yatmısım.
bu arada 10 degil 20 civarı soru varmıs, cogu bitti müridler, 3 soru kaldı ama ingilizce.
hanginiz ilgilenir ?
-
ya da söyle yapalım da is kolaylassın.
http://hotfile.com/dl/138413908/46eaa52/lab28.rar.html
bunun icindeki .xls dosyası ödevin son halini iceriyor.
pdf dosyasının icindeki son 3 soru da kalanlar, 14. sorunun ilk sıkkı yapılı, o notları ve ögrenci sayısını isteyen kısım.
istenenler formülle yapılacak, elle girmek yok tahmin ettiginiz üzere :/
sunu yapıp yollayan olursa büyük sevap isler.
-
13 - 14- 15 sorularını tamamladım. Kendi isminle dosyayı isimlendirme işini sana bırakıyorum:)
http://www.megaupload.com/?d=354K8S1L
Bu arada bendeki excell türkce, herhangi bir yamuk durumuna karşı kontrol et, gerekliyse formulleri ingilizce olanlarla replace et. Kolaylıklar
-
http://speedy.sh/zSQ8Z/Lab28.xls
Hepsi bitmis bir sekilde burda bulabilirsin.
Ancak bunu kendinde yapsan iyi olur. Excel hayatin bounca sana bir cok konuda yardimdi olucak.
-
Arkadaşlar çözmüş sanırım...
Ama bende sölüyüm Excel ile ilgili hemen hemen her konu bana vız gelir tırs gider !
Çözülmeyen sorular varsa lütfen bana PM olarak at. Ben siteyi genel olarak Anasayfadaki aktif forum konularından takip ettiğim için konu orada değilse görmeyebilirim...
-
sadece hardware kısmındaki January degeri farklı ikinizin yolladıgı dosyalarda.
hangisi dogru acaba ? :D
bir de excelde bir seye tıklandıgında dosya üzerindeki oynamalar gözüküyormus sanırım, bu cözümlerin formülle yapıldıgı kesin degil mi ?
yani hoca ibnelik cıkartmaz ? ödev benim degil bu arada.
bu sorularımı da cevaplarsanız cok memnun olurum müridler, cok tesekkür ederim.
-
O hardware kısmında benmki yanlış hacı, tekrar kontrol ettim. Ama gece o kafayla iyi bile yapmışım diyebilirim..
Yaptıklarımın hepsi formulle yapıldı
