folder Tahribat.com Forumları
linefolder Database - Veritabanı
linefolder Excell Ve Access Hakkında Bir Soru



Excell Ve Access Hakkında Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
     Arkadaşlar örneğin bir excel dosyasında bin satırlık yazım var. Öyle birşey istiyorumki. Hangi satıra tıklasam yeni sayfada kendiliğinden bir oluşum yapsın ve onu yazıcıdan yazdırıyım. Mesela 101 satıra tkladım. 55 satıra tkladım. 22 satıra tkladım. vs 10 tane satıra tıkladım o 10 tane satırın sırasıyla yazıcıdan çkmasını istiyorum. Araştırma yaptım böyle birşeyin access ile mümkün olabileceği söylendi fakat access hakkında hiç bilgim yok
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    Access'te öyle bir özellik yok diye biliyorum ama raporlamayı dene..

    Dün MOS kursunda Access programını işledik ama bitmedi, bu tür veya buna benzer bi mevzu da geçmedi belki de daha oraya gelmemiştir..

    Ama haftayaki derste eğer aciliyeti yoksa sorar, öğrenir, iletirim..


    yıkılma sakın !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    hocam bende şöyle birşey düşünüyorum. Exceldeki tüm verileri mdb ( access ) ortamına aktarıp ordan yapabilme olanağım varmı
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mont-blanc
    mont-blanc's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek
    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam bende şöyle birşey düşünüyorum. Exceldeki tüm verileri mdb ( access ) ortamına aktarıp ordan yapabilme olanağım varmı
    -----------------------------
    Hakkını helal et, bilemeyeceğim..

    yıkılma sakın !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    mont-blanc bunu yazdı:
    -----------------------------
    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam bende şöyle birşey düşünüyorum. Exceldeki tüm verileri mdb ( access ) ortamına aktarıp ordan yapabilme olanağım varmı
    -----------------------------
    Hakkını helal et, bilemeyeceğim..

    -----------------------------

     

    hocam ne zor işlermiş bunlar yaf .)

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    peki hocam şu aşağıdaki sayfa adlarını gizleme olayını varmı. yani alt tarafı komple görünmesin. sadece ad kısımları değil ne varsa görünmesin
Toplam Hit: 1658 Toplam Mesaj: 6