Excell Ve Access Hakkında Bir Soru
-
Arkadaşlar örneğin bir excel dosyasında bin satırlık yazım var. Öyle birşey istiyorumki. Hangi satıra tıklasam yeni sayfada kendiliğinden bir oluşum yapsın ve onu yazıcıdan yazdırıyım. Mesela 101 satıra tkladım. 55 satıra tkladım. 22 satıra tkladım. vs 10 tane satıra tıkladım o 10 tane satırın sırasıyla yazıcıdan çkmasını istiyorum. Araştırma yaptım böyle birşeyin access ile mümkün olabileceği söylendi fakat access hakkında hiç bilgim yok
-
Access'te öyle bir özellik yok diye biliyorum ama raporlamayı dene..
Dün MOS kursunda Access programını işledik ama bitmedi, bu tür veya buna benzer bi mevzu da geçmedi belki de daha oraya gelmemiştir..
Ama haftayaki derste eğer aciliyeti yoksa sorar, öğrenir, iletirim..
-
hocam bende şöyle birşey düşünüyorum. Exceldeki tüm verileri mdb ( access ) ortamına aktarıp ordan yapabilme olanağım varmı
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bende şöyle birşey düşünüyorum. Exceldeki tüm verileri mdb ( access ) ortamına aktarıp ordan yapabilme olanağım varmı
-----------------------------
Hakkını helal et, bilemeyeceğim.. -
mont-blanc bunu yazdı:
-----------------------------
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bende şöyle birşey düşünüyorum. Exceldeki tüm verileri mdb ( access ) ortamına aktarıp ordan yapabilme olanağım varmı
-----------------------------
Hakkını helal et, bilemeyeceğim..
-----------------------------hocam ne zor işlermiş bunlar yaf .)
-
peki hocam şu aşağıdaki sayfa adlarını gizleme olayını varmı. yani alt tarafı komple görünmesin. sadece ad kısımları değil ne varsa görünmesin
Toplam Hit: 1658 Toplam Mesaj: 6
