folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayar Güvenliği - Backdoorlar
linefolder Exe Dosyaları Açılmıyor Vista Problemi ?



Exe Dosyaları Açılmıyor Vista Problemi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    arkadaşlar arkadaş bir program yüklerken ne halt etmişse şimdi exe dosyaları açılmıyor. sistem geri yükleyemiyorum malesef. exe dosyaları açmaya çalışınca kaydet çalıştır iptal şeklınde sankı dosya ındırıyormusum gıbı bır sayfa gelıyor ne yapabılırım


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    destanition
    destanition's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    büyük ihtimal virüs girmiş olabilir. bi anti ile tara bakalım ne çıkacak sonuç


    gülme gidenin arkasından. gün gelir, elveda bile diyemezsin giderken... | Hayat fani, Ölüm ani....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    tarayamıyorum malesef exe dosyaları açılmıyor dediğim gibi onlıne tarama yapmak ıstedım onlar da ufak bı exe dosyası ındırmemı ıstıyor dogal olarak onlarda açılmıyor...


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    up !


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    imlegend
    imlegend's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2010
    Erkek

    hocam muhtemel sorun şurada bulunan regedit kayıtları eklendiğinde gidecektir. yanlış hatırlamıyorsam bende böyle birşeyle karşılaşmıştım

    sadece exe lerde ise sorun exefix_vista.reg dosyasını kullan başka sorun varsa uzantısına göre kayıt defterine eklersin.

    http://rapidshare.com/files/422527446/vista-extfix.zip

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    drexler
    drexler's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    imlegend bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam muhtemel sorun şurada bulunan regedit kayıtları eklendiğinde gidecektir. yanlış hatırlamıyorsam bende böyle birşeyle karşılaşmıştım

    sadece exe lerde ise sorun exefix_vista.reg dosyasını kullan başka sorun varsa uzantısına göre kayıt defterine eklersin.

    http://rapidshare.com/files/422527446/vista-extfix.zip


    -----------------------------

    verdıgın dosya da da aynı sorunla karsılastım açılmadı malesef sorun hala sürüyor...


    İTİNA İLE torrentleech davetiyesi aranır. ama kefil bulunamaz :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    apokontek
    apokontek's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2010
    Erkek

    Usta senın sorunun bır benzerı ıle ben karsılasmıstım...Pc de ne kadar exe dosyası varsa hepsını wınzıp ıle ac dıye bırsey yaptım kazaleyın elım kaymıstı :)

     

    Sonra tum exe dosyalarını acıtıgımda "birlikte ac"  yazısı gelıyordu.Hıcbır exe yı kullanamıyordum kısayolunuda ,özünüde...sadece cmd komut ıle acabılıyordum.

     

    Cmd komut ıle acarsın ama bı yere kadar,bu konu hakkında dokuman elımde olması lazım ben bı pc ı taratım umarım dokumanları bulur yardımcı olurum...

     

    Bu arada bi ss koyabılırmısın ex dosyasını actıgında ekrana gelen?


    Allah büyüktür vesselam...
Toplam Hit: 3171 Toplam Mesaj: 7