Exe Dosyaları Açılmıyor Vista Problemi ?
-
arkadaşlar arkadaş bir program yüklerken ne halt etmişse şimdi exe dosyaları açılmıyor. sistem geri yükleyemiyorum malesef. exe dosyaları açmaya çalışınca kaydet çalıştır iptal şeklınde sankı dosya ındırıyormusum gıbı bır sayfa gelıyor ne yapabılırım
-
büyük ihtimal virüs girmiş olabilir. bi anti ile tara bakalım ne çıkacak sonuç
-
tarayamıyorum malesef exe dosyaları açılmıyor dediğim gibi onlıne tarama yapmak ıstedım onlar da ufak bı exe dosyası ındırmemı ıstıyor dogal olarak onlarda açılmıyor...
-
up !
-
hocam muhtemel sorun şurada bulunan regedit kayıtları eklendiğinde gidecektir. yanlış hatırlamıyorsam bende böyle birşeyle karşılaşmıştım
sadece exe lerde ise sorun exefix_vista.reg dosyasını kullan başka sorun varsa uzantısına göre kayıt defterine eklersin.
-
imlegend bunu yazdı:
-----------------------------
hocam muhtemel sorun şurada bulunan regedit kayıtları eklendiğinde gidecektir. yanlış hatırlamıyorsam bende böyle birşeyle karşılaşmıştım
sadece exe lerde ise sorun exefix_vista.reg dosyasını kullan başka sorun varsa uzantısına göre kayıt defterine eklersin.
http://rapidshare.com/files/422527446/vista-extfix.zip
-----------------------------verdıgın dosya da da aynı sorunla karsılastım açılmadı malesef sorun hala sürüyor...
-
Usta senın sorunun bır benzerı ıle ben karsılasmıstım...Pc de ne kadar exe dosyası varsa hepsını wınzıp ıle ac dıye bırsey yaptım kazaleyın elım kaymıstı :)
Sonra tum exe dosyalarını acıtıgımda "birlikte ac" yazısı gelıyordu.Hıcbır exe yı kullanamıyordum kısayolunuda ,özünüde...sadece cmd komut ıle acabılıyordum.
Cmd komut ıle acarsın ama bı yere kadar,bu konu hakkında dokuman elımde olması lazım ben bı pc ı taratım umarım dokumanları bulur yardımcı olurum...
Bu arada bi ss koyabılırmısın ex dosyasını actıgında ekrana gelen?
