folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder EXE Dosyasındaki Password Nasıl Kırılır? (Yardım)



EXE Dosyasındaki Password Nasıl Kırılır? (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek

    Şifresini kırmak istediğim bir exe dosyası var, bu dosya sıkıştırılmış (rar.zip) bir dosya değil. 4mb boyutunca bir dosyadır. Bunu nasıl kırabilirim? ya da ben yardımcı olabilirim diyen varsa PM den dosyanın linkini verebilirim.


    .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Exede ne tür bir şifre ? Program içeriğinde mi şifre var ? Yoksa kaynak koddamı ? Biraz daha açmalısın konuyu..


    Gel bili bili gates
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    VideoJockey bunu yazdı

    Exede ne tür bir şifre ? Program içeriğinde mi şifre var ? Yoksa kaynak koddamı ? Biraz daha açmalısın konuyu..

    exe açılıyor, bir karşılama penceresi çıkıyor ve parola istiyor.. parola yazmadan asıl pencere açılmıyor. programcılık konusunda bilgim yok, dediğin gibi parola kaynak kodda gizli olabilir. Bu exe ye bağlı 4 tane de dll. dosyası var onu da belirteyim. Aslında parolayı almak için adam sayfa vermiş ama o da anket sayfası, ankete para bayılmak lazım. GSM oyun, çıplak resim anketleri varya işte onlardan.. Tam soygun işi olduğundan girmek istemedim. Bu yüzden yardım istedim.

    elcondor tarafından 27/Eki/12 23:36 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    elcondor bunu yazdı
    VideoJockey bunu yazdı

    Exede ne tür bir şifre ? Program içeriğinde mi şifre var ? Yoksa kaynak koddamı ? Biraz daha açmalısın konuyu..

    exe açılıyor, bir karşılama penceresi çıkıyor ve parola istiyor.. parola yazmadan asıl pencere açılmıyor. programcılık konusunda bilgim yok, dediğin gibi parola kaynak kodda gizli olabilir. Bu exe ye bağlı 4 tane de dll. dosyası var onu da belirteyim. Aslında parolayı almak için adam sayfa vermiş ama o da anket sayfası, ankete para bayılmak lazım. GSM oyun, çıplak resim anketleri varya işte onlardan.. Tam soygun işi olduğundan girmek istemedim. Bu yüzden yardım istedim.

    Linki gönder cracklayalim.


    Gel bili bili gates
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Caliber
    Caliber's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Aralık/2009
    Erkek

    Debug edip aşabilirsin yani tersine mühendislik şeysi. Uygulamayı yükleyebilirsen müsait zamanımda mıncıklayabilirim.

    Edit/Büdüt:
    Bahsi geçen uygulama heaven fire türevi bişiy değil de mi?

    Edit/Büdüt 2:
    Öncelikle yazılım .NET platformunda ve kod bulandırma yapılmamış yani reflector ile bayağı mıncıklama fırsatım oldu. Verdiğim program da topu topu 4 tane form var:

    1. Ana form (İlk karşımıza gelen form)
    2. "Wron Password!" hatasını veren çok bilmiş bi' form.
    3. "About Us" isimli başka bi' form.
    4. "How ...." li devam eden bir form yani buraya nasıl geldin diyordu aklı sıra. :) neyse...

    Şimdi ilk açılan formda iki tane buton vardı bunlardan biri adf.ly'e yönlendiriyordu diğeri ise girilen şireyi kontrol ediyordu. E hadi algoritmaya bakalım dedik ya da if mi atmış dedim baktım ve algoritma göremedim. Hadi gözümden kaçmıştır dedim 4 tane form bulmuştum ama 3'ünü görmüştüm sonuncusunu merak ettim ve activate butonunun görevini değiştirip form4'e atması anlamında değiştirdim o da karşıma işte 4 numaralı formu çıkardı.

    Yani bi' nevi "CrackMe" mi anlayamadım gitti. Adf.ly kasmak için yapılmış bi' meret olmasın? DLL'lere selam bile vermiyo exe çünkü.

    Caliber tarafından 28/Eki/12 20:37 tarihinde düzenlenmiştir

    Tedbirsiz abdest bozmaya oturan, domala domala ta_ arar.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    elcondor
    elcondor's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2007
    Erkek
    Caliber bunu yazdı

    Debug edip aşabilirsin yani tersine mühendislik şeysi. Uygulamayı yükleyebilirsen müsait zamanımda mıncıklayabilirim.

    Edit/Büdüt:
    Bahsi geçen uygulama heaven fire türevi bişiy değil de mi?

    Edit/Büdüt 2:
    Öncelikle yazılım .NET platformunda ve kod bulandırma yapılmamış yani reflector ile bayağı mıncıklama fırsatım oldu. Verdiğim program da topu topu 4 tane form var:

    1. Ana form (İlk karşımıza gelen form)
    2. "Wron Password!" hatasını veren çok bilmiş bi' form.
    3. "About Us" isimli başka bi' form.
    4. "How ...." li devam eden bir form yani buraya nasıl geldin diyordu aklı sıra. :) neyse...

    Şimdi ilk açılan formda iki tane buton vardı bunlardan biri adf.ly'e yönlendiriyordu diğeri ise girilen şireyi kontrol ediyordu. E hadi algoritmaya bakalım dedik ya da if mi atmış dedim baktım ve algoritma göremedim. Hadi gözümden kaçmıştır dedim 4 tane form bulmuştum ama 3'ünü görmüştüm sonuncusunu merak ettim ve activate butonunun görevini değiştirip form4'e atması anlamında değiştirdim o da karşıma işte 4 numaralı formu çıkardı.

    Yani bi' nevi "CrackMe" mi anlayamadım gitti. Adf.ly kasmak için yapılmış bi' meret olmasın? DLL'lere selam bile vermiyo exe çünkü.

     

    doğrudur, dediğim gibi zaten direkt olarak ankete yönlendiriyor.

     


    .
Toplam Hit: 5427 Toplam Mesaj: 6