folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder .Exe Dosyasını .İnf Yapmak ?



.Exe Dosyasını .İnf Yapmak ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    Selam Mürid ve müride arkadaşlar Vista için kendime hazır DVD yapmaya çalışıyorum (Hani şu içine driverları felan gömüyoruzya ondan) Elimdeki sürücülerin hepsi tek donsa halinde ve .exe Bunları Vlite programı inf. olara istiyor .inf dosyasu autorun Olarak biliyorum .Şimdi elimdeki tüm exelere birer Autorun yapsam Bu programı memnun etmiş olacakmıyım ? yani Driverları Gömecekmi DVD ye ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DE5TROY3R
    DE5TROY3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek
    exe yi çalıştırınca inf yi biyere kayıt etmesi lazım onu dene bir de
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek
    Yok hocam  Kimisinde oluyor kimisinde olmuyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek

    hocam yanlış düşünüyosun. en baştan anlatıyorum nasıl yapcağını. ilk önce "autorun.inf" diye bir dosya oluştur dvd nin ana dizinine at. sonra çalıştıracağın exeyide ana dizine at.. ardından autorun.inf dosyasını aç ve içine;

     

    [autorun]
    open=setup.exe
    icon=işte icon dosyan.ico
     -- ha dersinki yapamadım şunu dene
    [autorun]
    shellexecute=index.htm
    & .htm olur .bat da olur .

     tamammı canım bu kadar

Toplam Hit: 1707 Toplam Mesaj: 4