.Exe Dosyasını .İnf Yapmak ?
-
Selam Mürid ve müride arkadaşlar Vista için kendime hazır DVD yapmaya çalışıyorum (Hani şu içine driverları felan gömüyoruzya ondan) Elimdeki sürücülerin hepsi tek donsa halinde ve .exe Bunları Vlite programı inf. olara istiyor .inf dosyasu autorun Olarak biliyorum .Şimdi elimdeki tüm exelere birer Autorun yapsam Bu programı memnun etmiş olacakmıyım ? yani Driverları Gömecekmi DVD ye ?
-
exe yi çalıştırınca inf yi biyere kayıt etmesi lazım onu dene bir de
-
Yok hocam Kimisinde oluyor kimisinde olmuyor.
-
hocam yanlış düşünüyosun. en baştan anlatıyorum nasıl yapcağını. ilk önce "autorun.inf" diye bir dosya oluştur dvd nin ana dizinine at. sonra çalıştıracağın exeyide ana dizine at.. ardından autorun.inf dosyasını aç ve içine;
[autorun]
open=setup.exe
icon=işte icon dosyan.ico-- ha dersinki yapamadım şunu dene
[autorun]
shellexecute=index.htm& .htm olur .bat da olur .
tamammı canım bu kadar
Toplam Hit: 1707 Toplam Mesaj: 4
