

Exe İçinde Ki İso Dosyasını Çıkartma Hk.
-
Ya arkadaşlar;
Windows 7 Ultimate SP1 x86 en-US USB3 IE11 Mar2014 indirdim.
İndirdiğim dosya .exe olarak yapılmış şimdi bunun içindeki .iso dosyasını bir türlü çıkaramıyorum delireceğim sorun nedir bi yardımcı olun.
exeyi tıklıyorum bu pencere geliyor;

Burada yeni klasör açıp ok diyorum çıkan dosyalar sonucu aldığım hata şu;

Ne yapmam gerek bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
-
Masaüstüne mouse sağ tuş, yeni -> yeni klasör yap. İsim vermene gerek yok. Sonra Extraction Path yazanın sağ tarafında klasör simgesi var. Oraya basıp masaüstündeki oluşturdugun klasörü seç. Ok de gitsin.
Ekleme: Zaten verdiği hata da, gösterdiğin klasörün mevcut olmadığından bahsettiği bir hata.
1049 tarafından 17/Mar/14 11:39 tarihinde düzenlenmiştir -
Neden exe yapılmışını indirdin ki sıkıştırılmış versiyonu muydu ?
Eksik indirilmiş gibi hocam, baseline v2 dosyası exenin içinde olması gerekirken ve bu eksik dosyanın normal şartlar altında extract olması gerekirken olamamış. Ya eksik indirmişsin yada indirdiğin exe hatalı. O exeyi başka programlarla açıp dışarı çıkarsan bile aynı hatayı alacağını düşünüyorum, birşeyler damage almış..
İmkan varsa ŞUNU indir hiç uğraşma.
DadasAdam tarafından 17/Mar/14 11:41 tarihinde düzenlenmiştir -
BeyinAdam bunu yazdı
Neden exe yapılmışını indirdin ki sıkıştırılmış versiyonu muydu ?
Eksik indirilmiş gibi hocam, baseline v2 dosyası exenin içinde olması gerekirken ve bu eksik dosyanın normal şartlar altında extract olması gerekirken olamamış. Ya eksik indirmişsin yada indirdiğin exe hatalı. O exeyi başka programlarla açıp dışarı çıkarsan bile aynı hatayı alacağını düşünüyorum, birşeyler damage almış..
İmkan varsa ŞUNU indir hiç uğraşma.
Aynen sıkıştırılmış dosya yapmış. 904 MB boyutun da. Amk bok var sıkıştırıyor direk .iso verse olmaz sanki.
Ayazz bunu yazdıMasaüstüne mouse sağ tuş, yeni -> yeni klasör yap. İsim vermene gerek yok. Sonra Extraction Path yazanın sağ tarafında klasör simgesi var. Oraya basıp masaüstündeki oluşturdugun klasörü seç. Ok de gitsin.
Ekleme: Zaten verdiği hata da, gösterdiğin klasörün mevcut olmadığından bahsettiği bir hata.
Hocam yeni klasör açıp extract yolunu ona göstermeme rağmen bu hatayı veriyor zaten. Sanırım sıkıştırma problemli. İndirdiğim yerde konu altına bu sorunu düştüm bakalım cevap gelecek mi.
-
la element uydurmayın. yeni klasör açmayla alakası yok. bu program muhtemelen sadece patch yapıyor.
zaten gabak gibi yazmış orda hatada ISO dosyasını bulamadım ağabey diye.
patch bu patch.

bu dosyayı çekeceksin.
sonra elindekiyle patch yapacaksın.
edit: hacı abi mantığına kurban, 900 MB'a AIO win7 olur mu bi düşün :D
yani en basit mantık şöyle düşün.
700 mb'a 32 bit win7 sıgdıranlar var. çarp onu 2 ile (yaklaşık) 1.4 GB yapar.
YekteranBaymedir tarafından 17/Mar/14 15:53 tarihinde düzenlenmiştir -
Daft'ın dediği gibi, yazıyor zaten. Adam mart 2014 güncelleştirmelerini falan ana windows iso kalıbına entegre eden yama yapmış.
-
Eyvallah daft ;)