.Exe'ye Gömülü Dil Dosyasını Nasıl Çıkarırım?
-
Bir programın çevirisini yapmam lazım ama dil dosyalarını exe içine gömmüşler. Exe dosyasını nasıl açarım? Decompile edip dil dosyalarına ulaşıp çeviriden sonra tekrar compile etmem lazım? Var mıdır bunun için bir program?
-
program nedir hocam ? koyabilir misin , bi bakalım
-
up
-
abi program özel bişi mi yazsana bi hele kurcalayak canım sıkılıyo
-
http://www.angusj.com/resourcehacker/
Eskiden bu zımbırtı kullanılıyodu, bi dene
googleda "program Türkçeleştirmek" diye aratınca çıkıyor zaten
-
hex editor ile iş göremiyormusun?
-
crafty bunu yazdı
hex editor ile iş göremiyormusun?
hex editör sıkıntı, UPX benzeri bilinmeyen bir exe packer kullandıysa birinci sıkıntı onu açmak
ikinci sıkıntı (en önemlisi, sen zaten biliyosundur da bilmeyenler için yazıyorum) adam ABC yazdıysa sen onu max 3 harf çevirebilirsin.
daha doğrusu adam 10 harflik bişi yazdıysa senin çeviri 4 harf olsa bile 6 tane boşluk koymak.
hadi o sıkıntı değil, ingilizcesi add, türkçesi Ekle, 1 harf ile kaybedion napıcan :D
-
wasd ın bahsettiği resource hacker ı çok kullanmıştım eskiden, dediği gibi gömülü dosyaları alabiliyorsun..
ancak .net desteği olduğunu sanmıyorum.. resourcehacker yani reshack in alternatifi ve daha gelişmişi de restorator dur.
ama bunlar .net yapısına uygun değil (eğer güncellenmemişse),
.net içinde buradaki cevap yardımcı olabilir
http://stackoverflow.com/a/529519/1276061
ancak gömülü dosyayı editleyip tekrar içine sokma olayı biraz zor görünüyor..
-
Daft bunu yazdıcrafty bunu yazdı
hex editor ile iş göremiyormusun?
hex editör sıkıntı, UPX benzeri bilinmeyen bir exe packer kullandıysa birinci sıkıntı onu açmak
ikinci sıkıntı (en önemlisi, sen zaten biliyosundur da bilmeyenler için yazıyorum) adam ABC yazdıysa sen onu max 3 harf çevirebilirsin.
daha doğrusu adam 10 harflik bişi yazdıysa senin çeviri 4 harf olsa bile 6 tane boşluk koymak.
hadi o sıkıntı değil, ingilizcesi add, türkçesi Ekle, 1 harf ile kaybedion napıcan :D
Bunun da çözümü var ama çok uğraştırıcı.
-
Fatih54 bunu yazdıDaft bunu yazdıcrafty bunu yazdı
hex editor ile iş göremiyormusun?
hex editör sıkıntı, UPX benzeri bilinmeyen bir exe packer kullandıysa birinci sıkıntı onu açmak
ikinci sıkıntı (en önemlisi, sen zaten biliyosundur da bilmeyenler için yazıyorum) adam ABC yazdıysa sen onu max 3 harf çevirebilirsin.
daha doğrusu adam 10 harflik bişi yazdıysa senin çeviri 4 harf olsa bile 6 tane boşluk koymak.
hadi o sıkıntı değil, ingilizcesi add, türkçesi Ekle, 1 harf ile kaybedion napıcan :D
Bunun da çözümü var ama çok uğraştırıcı.
http://thelegendofrandom.com/blog/wp-content/uploads/2012/05/olly25.png
Olly ile bu şekikde yapıldığında dosya yapısı bozulmuyor, en azından benim denediklerimde bir sıkıntı çıkmamıştı. Ama olayın arka planını detaylı bilen bir mürid durumu açıklayabilir.
