folder Tahribat.com Forumları
linefolder Programlamaya Giriş
linefolder .Exe'ye Gömülü Dil Dosyasını Nasıl Çıkarırım?



.Exe'ye Gömülü Dil Dosyasını Nasıl Çıkarırım?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Bir programın çevirisini yapmam lazım ama dil dosyalarını exe içine gömmüşler. Exe dosyasını nasıl açarım? Decompile edip dil dosyalarına ulaşıp çeviriden sonra tekrar compile etmem lazım? Var mıdır bunun için bir program?


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    program nedir hocam ? koyabilir misin , bi bakalım


    http://www.leyladansonra.com/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    up


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    abi program özel bişi mi yazsana bi hele kurcalayak canım sıkılıyo

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wasd
    wasd's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    http://www.angusj.com/resourcehacker/

    Eskiden bu zımbırtı kullanılıyodu, bi dene

    googleda "program Türkçeleştirmek" diye aratınca çıkıyor zaten


    :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Marsel
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hex editor ile iş göremiyormusun?


    Kasnak yuvarlandı elek oldu, eski orospular melek oldu...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    crafty bunu yazdı

    hex editor ile iş göremiyormusun?

    hex editör sıkıntı, UPX benzeri bilinmeyen bir exe packer kullandıysa birinci sıkıntı onu açmak

    ikinci sıkıntı (en önemlisi, sen zaten biliyosundur da bilmeyenler için yazıyorum) adam ABC yazdıysa sen onu max 3 harf çevirebilirsin.

    daha doğrusu adam 10 harflik bişi yazdıysa senin çeviri 4 harf olsa bile 6 tane boşluk koymak.

    hadi o sıkıntı değil, ingilizcesi add, türkçesi Ekle, 1 harf ile kaybedion napıcan :D

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    wasd ın bahsettiği resource hacker ı çok kullanmıştım eskiden, dediği gibi gömülü dosyaları alabiliyorsun..

    ancak .net desteği olduğunu sanmıyorum.. resourcehacker yani reshack in alternatifi ve daha gelişmişi de restorator dur.

    ama bunlar .net yapısına uygun değil (eğer güncellenmemişse), 

    .net içinde buradaki cevap yardımcı olabilir 

    http://stackoverflow.com/a/529519/1276061

    ancak gömülü dosyayı editleyip tekrar içine sokma olayı biraz zor görünüyor.. 


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek
    Daft bunu yazdı
    crafty bunu yazdı

    hex editor ile iş göremiyormusun?

    hex editör sıkıntı, UPX benzeri bilinmeyen bir exe packer kullandıysa birinci sıkıntı onu açmak

    ikinci sıkıntı (en önemlisi, sen zaten biliyosundur da bilmeyenler için yazıyorum) adam ABC yazdıysa sen onu max 3 harf çevirebilirsin.

    daha doğrusu adam 10 harflik bişi yazdıysa senin çeviri 4 harf olsa bile 6 tane boşluk koymak.

    hadi o sıkıntı değil, ingilizcesi add, türkçesi Ekle, 1 harf ile kaybedion napıcan :D

    Bunun da çözümü var ama çok uğraştırıcı.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    Fatih54 bunu yazdı
    Daft bunu yazdı
    crafty bunu yazdı

    hex editor ile iş göremiyormusun?

    hex editör sıkıntı, UPX benzeri bilinmeyen bir exe packer kullandıysa birinci sıkıntı onu açmak

    ikinci sıkıntı (en önemlisi, sen zaten biliyosundur da bilmeyenler için yazıyorum) adam ABC yazdıysa sen onu max 3 harf çevirebilirsin.

    daha doğrusu adam 10 harflik bişi yazdıysa senin çeviri 4 harf olsa bile 6 tane boşluk koymak.

    hadi o sıkıntı değil, ingilizcesi add, türkçesi Ekle, 1 harf ile kaybedion napıcan :D

    Bunun da çözümü var ama çok uğraştırıcı.

    http://thelegendofrandom.com/blog/wp-content/uploads/2012/05/olly25.png

    Olly ile bu şekikde yapıldığında dosya yapısı bozulmuyor, en azından benim denediklerimde bir sıkıntı çıkmamıştı. Ama olayın arka planını detaylı bilen bir mürid durumu açıklayabilir.

Toplam Hit: 2015 Toplam Mesaj: 10