Explorer Eklenti Yok Sorunu
-
ya explorer a tıklıyrum gönderme hatası alıyorum ne yapmam laızm ?
hata raporu alıyrum yani..
-
ie ile ilgili servis paketleri yüklersen sanırım sorunun çözülür. download.microsoft.com dan kullandığın tarayıcının sürümünü ararsn güncelleştirmeleri bulursu.Muhtemelen sorunun çözülür.
-
ingilizce abi anlamıyorum direkt bir çözüm lazım ya ..
-
hangi sürümünü kullanıyorsun..?
-
6 ama şimdi 8 yükletiyorum bakalım sonuç ne olcak.
-
buyur hoca türkçe ve ie 6 ile ilgili linkler.. kurabilirsin hepsini..
http://www.microsoft.com/downloads/results.aspx?pocId=6&freetext=6&DisplayLang=tr
-
tamamdır sorunu çözdüm 8 yüklettim :)
Toplam Hit: 2223 Toplam Mesaj: 7
