Explorer Exe Hatası (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    merhaba arkdaslar bi müşterimin pcsinde hosgeldiniz yazısından sonra bu hata ile kasılasıyorum 

    combofix ondan sonra o türde bi kac tane de program denedim bi sonuc alamadım bu hata video codecden sonra antivirüs yazılımının karantinaya alıp silmesinden sonra 3 4 tane daha neden var ondan oluo herkez bi seyler yazmıs ama kimse adam gibi kesin sonucu yazmamıs bana yardım edebileck daha önce benim karsılastıgım gibi bu sorunla karsılasan bi murid varsa ve bana yardım edebilirse minettar kalırım simdiden saygılar 

     

     

    hata: explorer exe hatası

    nerde alıorum : işletim sistemi hosgeldiniz dedigi gibi hata meydana gelio sonra masaüstü gelmio

    ctrl alt del  yeni görev explorer exe yaz gelir demeyin arkdaslar gelmio :) 

     


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    explorer.exe'yi sonlandır onun yerine yeni bi explorer.exe aç nette bulursun indir onun üzerinden işlm yap

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    dedigini bide anlasam zaten el mahkum g.t gardiyan hatayı sonlandırıosun yeni bitanesinide görev yöneticisinden yeni görevle acıosun eide ben zaten onu denedim  ve yazdım konudada yoksa yanlıs mı anladım?


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
Toplam Hit: 855 Toplam Mesaj: 3