Explorer Hatası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    yaw arkadashlar,pc mi daha henüz formatladım,cafenin ana pc si, explorer hatası verio ozellikle gmail ve msn spacede duzeltme yaparken oluyo,sebebi ne olabilir ve benim yapabilecegim neler var?

    hız emniyettir...!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    hımm internetle ilgili olduğu için internet explorer ı güncelleştirmeni tavsiye edebilirim

    Buradan gerekli güncellemeleri yüklersen büyük ihtimalle sorunun düzelir


    http://www.microsoft.com/downloads/Browse.aspx?displaylang=tr&categoryid=6

    Kolay gelsin

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    ertan gözüm ise yaramio:( sayfanin linklerine derinliklere daldıgımda cıkıo...

    hız emniyettir...!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviBere
    MaviBere's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2006
    Erkek
    yaw ya da, sadece exploreri yüklemenin bi yolu yokmu sistemden dosyalar silinmeden?

    hız emniyettir...!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fcuk
    Fcuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek
    İnternet Explorer Tamiri

    1.Internet Explorer 6 tamiri 1:
    Eger internet Explorer istediginiz gibi calismiyorsa ve hatalar veriyorsa yeniden kurmak en akillica yol, ama nasil, Program ekle kaldirdan bu isi yaparsaniz bozukluklarin hicbirini giderme sansiniz olmayacaktir , peki nasil yapmak lazim:
    1. WIndows XP kurulum CD nizi takin.
    2. Start/Run. Deyip komut satirina asagidakini aynen yazin (copy paste en iyisi)

    rundll32.exe setupapi,InstallHinfSection DefaultInstall 132 %windir%\inf\ie.inf

    "OK".deyin simdi eski arizalar yok oldu cünkü yepyeni bir exploreriniz oldu.

    2.Internet Explorer 6 tamiri 2:
    Start > Run > regedit
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ Microsoft\Active Setup\Installed Components\
    {89820200-ECBD-11cf-8B85-00AA005B4383}
    IsInstalled,i arayin ve 0 (Null). degerini verin
    Bundan sonra IE6 yi yeniden kurmamiz mümkün.Bunun icin Microsofttan i.e exploreri download etmemiz gerekir.
    Download: ie6setup.exe
    Dosyayi örnegin. C:\IE6_Setup. diye kaydedin.
    Start > Run
    C:\IE6_Setup\ie6setup.exe" /c:"ie6wzd.exe /d /s:""#E" (yandakini copy paste yapin)
    ok dedikten sonra kurulum asistani baslayacaktir.

    3.Internet explorer Link problemleri
    Diyelimki bir linke tikladiginizda yeni bir pencere aciliyor ama sayfa görüntülenmiyor / veya sag tikladiginizda ayni sey oluyor, Bir sorun var ama nedir diyorsunuz .
    Sorun Bir veya birkac Internet Explore DLL sinin registriert olmamasindandir
    Cözüm asagida:
    Start -> Run -> regsvr32 urlmon.dll (OK).
    Eger Problem devam ediyorsa asagidakilerini uygulayin:
    Start -> Run ->
    regsvr32 actxprxy.dll
    regsvr32 shdocvw.dll
    Bu da ise yaramadiysa IE yi yeniden kurun.

    4.IE6 nin Otomatik tamamlamasini kapatmak:
    Eger IE6'nin yazdiginiz bir adresi veya sifrelerinizi otomatik tamamlamasindan biktiysaniz okuyunuz:
    Normalde IE6 adres satirina bir iki kalime yazdiktan sonra otomatik olarak adresi tamamlamaya calisir.Kurulumunuza bagli olarak IE6 Formlari ve passwordlari da otomatik tamamlayabalir, basta faydali gibi görünen bu durum, Gayet rahatsiz edici de olabilir
    Bu özelligi kapatmak icin,"Tools" a click leyin ve"Internet Options". u secin daha sonra Content adi altinda "AutoComplete" buttonunu göreceksiniz bu butonu clicklediginizde. Otomatik tamamlama secenekleri karsiniza cikacak. Simdi burada istediginiz özelliklere tik koyarak veya tik i kaldirarak, IE6 nin sizin sözünüzü dinlemesini saglayabilirsiniz.

    5.DNS cache yi iyilestirelim ve internet sayfalari hizli acilsin :
    Start --- Run ---- regedit yazip ok diyelim Registry de asagidaki degisiklikleri yapalim ( xp.reg v001 da tanimli)
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Dnscache\Parameters]
    "CacheHashTableBucketSize"=dword:00000001
    "CacheHashTableSize"=dword:00000180
    "MaxCacheEntryTtlLimit"=dword:0000fa00
    "MaxSOACacheEntryTtlLimit"=dword:0000012d


    Hoop.
Toplam Hit: 1645 Toplam Mesaj: 5