Explorer İcine Yapisan Bela..!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TRTC34
    TRTC34's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek

    Explorer icine yapisti kendini ana sayfam yap komutuna yapistirmis durumda ozellikler konumunda kapali gozokuyor bos kullan filan hepsi kapali kapatmis 2 kez explorer kaldirip yeniden kurdum yine devam ediyor Mozilla yukledim onu kullaniyorum bu Explorer i nasil eski halina getirebilirim bir de zaten acilirken direk go-microsoft sayfasina baglanmaya calisiyor.

    registr machanic ile temizlik yaptim olmadi TAHRIBAT Trojan Guard yukledim  yemedi ne yapsam ..

    emeginize saglik  


    Chicagoan TRTC34
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    http://www.tahribat.com/forumsearch.asp burdan spyware doctor u kur ve crackle.Sonra aç güvenli kipte taratmaya başla.. emin ol ki sorunun büyük ihtimalle çözülecek

    kolay gelsin


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TRTC34
    TRTC34's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2007
    Erkek

    Tesekkur ederim dediklerini ve bir suru sey yaptim ..

    Frakina varmadan (Gereksiz) konu acmisim Zaten TAHRIBAT formlarda varmis bu sayede halletdim ..

    Herkesin eline saglik


    Chicagoan TRTC34
Toplam Hit: 1777 Toplam Mesaj: 3