Explorer İcine Yapisan Bela..!!!
-
Explorer icine yapisti kendini ana sayfam yap komutuna yapistirmis durumda ozellikler konumunda kapali gozokuyor bos kullan filan hepsi kapali kapatmis 2 kez explorer kaldirip yeniden kurdum yine devam ediyor Mozilla yukledim onu kullaniyorum bu Explorer i nasil eski halina getirebilirim bir de zaten acilirken direk go-microsoft sayfasina baglanmaya calisiyor.
registr machanic ile temizlik yaptim olmadi TAHRIBAT Trojan Guard yukledim yemedi ne yapsam ..
emeginize saglik
-
http://www.tahribat.com/forumsearch.asp burdan spyware doctor u kur ve crackle.Sonra aç güvenli kipte taratmaya başla.. emin ol ki sorunun büyük ihtimalle çözülecek
kolay gelsin
-
Tesekkur ederim dediklerini ve bir suru sey yaptim ..
Frakina varmadan (Gereksiz) konu acmisim Zaten TAHRIBAT formlarda varmis bu sayede halletdim ..
Herkesin eline saglik
