folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Explorer La Girebiliyorm Nete Firefox La Olmuyo Yardımmmm



Explorer La Girebiliyorm Nete Firefox La Olmuyo Yardımmmm

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    code_46
    code_46's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    yüce tahribat üyeleri explorerla nete girebiyoken firefoxta girilmiyo acaba bunun sebebi ne olabilir firefox u silip yeniden kurdum filan ama olmuyo yardımcı olursanız çok minnettar olurum şimdiden teşşekkürler :)


    En mükemmel insan yaptığı hatayı tekrar yapmayan insandır; hatasızlık Yaratıcıya aittir, insanlar ulaşamaz.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Martech
    Martech's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    Kaldır Yeniden Kur Bakalım.. Alla Alla İlk Defa Sende Böyle bir Sorun Gördüm ;)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    kurduktan sonra ayarları exploererden al die bişi soruyo sanırım ona hayırmı dedin

    silip tekrar yüklemeyi deneyebilirsin

    ayarlarına göz at 


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    bende de firefoxla girior arada , internet explorerdan girmio :)

    modeme res cekiom , temporyi boşaltıom geçiyor ...

    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Swool
    Swool's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek
    Antivirüs programlarını kapattıktan sonra tekrar dene.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    __d_mode__
    __d_mode__'s avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    Firefoxu sildikten sonra program files ve C:\Documents and Settings\kullanıcı adın\Application Data\Mozilla burdaki klasörleri sil, ccleanerle bir temizlik yap ve yeniden kur.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    B0LDPiL0T
    B0LDPiL0T's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    Araçlar/Seçenekler/Gelişmiş/Ağ/Ayarlar

    Buraya bi bak bazen bende proxy ekleyince burayı değiştirmeyi unutuyorum.

    şekil 1.a daki gibi seç 


    Kendine özgü fikir ve görüşü olmayıp, sadece başkalarının ağızlarının içine bakarak yorum yapabilmek nasıl bir duruştur, nasıl bir kişilik profilidir hiç anlayamamışımdır.
Toplam Hit: 1626 Toplam Mesaj: 7