

Explorer La Girebiliyorm Nete Firefox La Olmuyo Yardımmmm
-
yüce tahribat üyeleri explorerla nete girebiyoken firefoxta girilmiyo acaba bunun sebebi ne olabilir firefox u silip yeniden kurdum filan ama olmuyo yardımcı olursanız çok minnettar olurum şimdiden teşşekkürler :)
-
Kaldır Yeniden Kur Bakalım.. Alla Alla İlk Defa Sende Böyle bir Sorun Gördüm ;)
-
kurduktan sonra ayarları exploererden al die bişi soruyo sanırım ona hayırmı dedin
silip tekrar yüklemeyi deneyebilirsin
ayarlarına göz at
-
bende de firefoxla girior arada , internet explorerdan girmio :)
modeme res cekiom , temporyi boşaltıom geçiyor ...
-
Antivirüs programlarını kapattıktan sonra tekrar dene.
-
Firefoxu sildikten sonra program files ve C:\Documents and Settings\kullanıcı adın\Application Data\Mozilla burdaki klasörleri sil, ccleanerle bir temizlik yap ve yeniden kur.
-
Araçlar/Seçenekler/Gelişmiş/Ağ/Ayarlar
Buraya bi bak bazen bende proxy ekleyince burayı değiştirmeyi unutuyorum.
şekil 1.a daki gibi seç

Toplam Hit: 1626 Toplam Mesaj: 7