folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Explorer"I Kişiselleştrmek...



Explorer"I Kişiselleştrmek...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cLust3R
    cLust3R's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Explorer'ın üst kısmındaki araç cubukları kısmına kndi belirlediginiz bir resmi koyabilirsiniz resimdeki gibi...!



    Yapmanız gerekenler =>başlat=>çalıştr(windows-r)-calıstıra sunu yazın ''gpedit.msc'' sonra =>kullanıcı yapılandırması =>windows ayarları =>internet explorer bakım =>tarayıcı kullanıcı arabirimi =>tarayıcı araççubuğu özelleştir    secili olandan kaldırın alttakini tıklayın ''gözat''  dn resminizi secin  fakat  resim renkli bit işlem resmi olmalı .bmp uzantısında olmalı , jpeg resminizi paintte deiştrebilrsiniz..!

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    adanakebap
    Khaine
    Khaine's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    explolerı kişiselleştircendew nolcak yine bildiğin dandik exploler


    operaya geçin bırakın IEyi


    operayı istediğin gibi ve istediğin kadar kucalıyabiliyon zaten (görünüşteki)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    özellikle yazıları istediğin gibi değiştirebilirsin. Mesela üstte chat diye bir buton var ben onu Çet olarak editlemiştim Tabi ghost aldım eskiye döndü :))
Toplam Hit: 898 Toplam Mesaj: 3