Explorer"I Kişiselleştrmek...
-
Explorer'ın üst kısmındaki araç cubukları kısmına kndi belirlediginiz bir resmi koyabilirsiniz resimdeki gibi...!

Yapmanız gerekenler =>başlat=>çalıştr(windows-r)-calıstıra sunu yazın ''gpedit.msc'' sonra =>kullanıcı yapılandırması =>windows ayarları =>internet explorer bakım =>tarayıcı kullanıcı arabirimi =>tarayıcı araççubuğu özelleştir secili olandan kaldırın alttakini tıklayın ''gözat'' dn resminizi secin fakat resim renkli bit işlem resmi olmalı .bmp uzantısında olmalı , jpeg resminizi paintte deiştrebilrsiniz..!
-
explolerı kişiselleştircendew nolcak yine bildiğin dandik exploler
operaya geçin bırakın IEyi
operayı istediğin gibi ve istediğin kadar kucalıyabiliyon zaten (görünüşteki)
-
özellikle yazıları istediğin gibi değiştirebilirsin. Mesela üstte chat diye bir buton var ben onu Çet olarak editlemiştim Tabi ghost aldım eskiye döndü :))
Toplam Hit: 898 Toplam Mesaj: 3
