Ey Dsl Programı Hakkında Görüşleriniz
-
arkadaşlar internetten ey dsl diye bir kota programı indirip kurdum türk telekom kullanıcı adı ve şifresini istedi ben de yazdım ne kadar indirdiğimi rapor olarak çıkardı sizce kullanıcı adım ile şifreyi yazmam sizce doğru mu benim şifremle birileri başka bilgisayardan giriş yapabilir mi ?
-
1 senedir yazdım kullanıyom herkes bilse bile bi bok olmaz korkma :)
kotalı kullanıyorsan mutlaka kullan bence ttnet verileriyle senin verilerini eşitlemesi için mutlaka girömen lazım
-
Benimde bir ara kullandığım güvenli programlardan biridir.Başka bir bilgisayardan giriş yapabilir ama hiçbirşeye yaramaz.Yani ister program kullanıcı bilgilerini alsın isterse almasın bişey ifade etmez.Kotamımı kullanır demek istediysen alakası bile yok.
-
o bilgiler nie onlara gidemesin ki. . cok rahatlıkla gider
-
biliorum o programı bnde internetim kotalıyken kullanıodum uzun bi süre kullandım ama pro bi süre sonra sapıttı..bnde sildim ttnet in sitesinden bakman daha güvenilir olur..şifre konusuna gelincede eğer değiştirmediysen şifren el. numarandır ele geçiren ya girip kotana bakar ya da seni arar :D
modemle alakası olmadığı için kotana herangi bi zarar vermez..:D
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
o bilgiler nie onlara gidemesin ki. . cok rahatlıkla gider
-----------------------------gitse antiler 2 günde onu trojen olarak görür ayrıca gitse ne yarına olacakki :))
gel ben sana verem adsl şifremi fela ne yapabilecenki? kotamı sorgularsın fatura alım yerini değiştirirsin şifremi değiştirirsin sonuç olarak sana kar bırakan birşey olmaz
az mantık pls.. ve bilgi
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------hocam adsl şifresi başkasına gittiği zaman adamın kotası dolduysa senin hesabından her türlü download yapıp senin kotanı aşmazmı ?
bunu demek istiyorum
-
Blue_moon bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------hocam adsl şifresi başkasına gittiği zaman adamın kotası dolduysa senin hesabından her türlü download yapıp senin kotanı aşmazmı ?
bunu demek istiyorum
-----------------------------senin hesabından girip download yapamazmıyım.. :S benım hesabım kotalı mesela.. sıfremı sana wersem biterim :D
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------
Blue_moon bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------hocam adsl şifresi başkasına gittiği zaman adamın kotası dolduysa senin hesabından her türlü download yapıp senin kotanı aşmazmı ?
bunu demek istiyorum
-----------------------------senin hesabından girip download yapamazmıyım.. :S benım hesabım kotalı mesela.. sıfremı sana wersem biterim :D
-----------------------------tövbe :)
yok öyle birşey
-
RootB bunu yazdı:
-----------------------------Blue_moon bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------hocam adsl şifresi başkasına gittiği zaman adamın kotası dolduysa senin hesabından her türlü download yapıp senin kotanı aşmazmı ?
bunu demek istiyorum
-----------------------------senin hesabından girip download yapamazmıyım.. :S benım hesabım kotalı mesela.. sıfremı sana wersem biterim :D
-----------------------------senin $ifrenle ancak senin hattından baglanılabilir. azcık mantıklı olun :|
-
Fikret bunu yazdı:
-----------------------------RootB bunu yazdı:
-----------------------------Blue_moon bunu yazdı:
-----------------------------
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------hocam adsl şifresi başkasına gittiği zaman adamın kotası dolduysa senin hesabından her türlü download yapıp senin kotanı aşmazmı ?
bunu demek istiyorum
-----------------------------senin hesabından girip download yapamazmıyım.. :S benım hesabım kotalı mesela.. sıfremı sana wersem biterim :D
-----------------------------senin $ifrenle ancak senin hattından baglanılabilir. azcık mantıklı olun :|
-----------------------------eminmisin :) ben arkadaşım ttnet hesabıyla da bu bilgisayardan girebilliyorum .. o farklı hat bu farklı hat.. kendi hattıma da burdan giriyorum onun hattına da.. dediğin yanlıs yani..
