Ezik Olunur Da Ak Bu Kadar Da Olur Mu :D
-
demin bizim geçenlerde açtığımız siteye bi bakam dedim hatta tbt'de de duyurmuştuk kardeşlerimize, nese işte bi baktım salağın birinin yazdığı mesaj kodumsu şelerle dolu ak satırların altına bi indim "www.Cyber-Warrior.Org/images/Banner/05.gif" yazıor :D salağın birisi (cw'li) bizim skindirik wordpress'i hackleyerek karisma yapabilceini falam sanmıs :D hani tbt'ye bokları sökmüo ya, bizim hazır scriptlere akıo ipneler :D sebebi de zannımca sitede sağda tahribat'ın linkinin olması. ak böle lamerleri var yaaaaa... :D:D:D gülecen geçecen ak :D
ahan da link :D
http://www.burayasov.com/?p=83
-
heheh ezmeyin a.q ..ezmeyin ..reklamlarını yapmayın :)
-
dün bi yerde gördüm abd savunma bakanlığının sitesini hackledik yazmışlar vay anasını dedim helal olsun google dan buldum poentagonun sitesini bide salakların koyduğu ss ye baktım farklı siteler uyduruktan bi domain alıp indexlemişler herhal
-
pentagon duymasın
-
seviyorum bu adamları ya onlar olmasa neye gülecez biz
-
bababa haberlere çıkmışlar lan
http://www.ekolay.net/haber/Haber.asp?PID=2705&HID=8&HaberID=475772
acaba doğrumu? yoksa iskonun ki gibi mi?
-
huahuauh .css çağırmaya çalışmış arkadaş : D . kim bilir kim verdi eline bu kodu : )
Toplam Hit: 970 Toplam Mesaj: 7
