F Klavye Eğitimi Programı
-
merhaba, arkadaşlar F Klavye on parmak eğitim programı lazım varmı elinde olan acaba_?
-
:) sana öğretem ayıp ediyon 10 parmak :)
hocam program felan değil daktilo eğitim kitabı bul birtane eskiden bizim vardı tic lisesinde ben 10 parmak F Q öyle öğrendim arada geçişlerde hatar oluyo ufak kısa karışıklık ama sora alışıyorsun :)
daktilo kullanırken serçe parmağımı hiç basamazdım ya güçsüz gelirdi :D
-
kitaba gerek yok hocam on parmak programı var V.20 kur onu, acemi, orta, ileri düzey bölümleri var acemiden başla alıştır parmaklarını klavyeye hatta F klavye al kısa sürede öğrenirsin. Benim şirkette çalıştığım arkadaş bu şekilde öğrendi sonra klavyeye devamlı bakmamak içinde Q klavye alıp denetim masasından F klavyeye çevirdi öyle kullanıyordu şimdi başka bir işte çalışıyor. Arkadaş biraz sallamış kitap için masrafa gerek yok okumayada gerek yok koy parmaklarını klavyeye ekrana bak devamlı öğrenmek için kas biraz kısa sürede öğrenirsin.
-
hoca bu V.20 dediğin programın adı nedir tam olarak bulayım yeğen zabıt katibi olacak ona çalışıyor inek f klavye alıverdim program lazım
-
-
eyw. kardeşim
