folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder F-Secure De Bi Mallık Var Galiba



F-Secure De Bi Mallık Var Galiba

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek
    ya bende 1yıllık lisanslı F-secure programı var ve bu program ekran kartımla çakışıyor. ne alaka bende anlamadım? nasıl olabilir yada daha önceden böyle bişi gören duyan varmı? nasıl halledebilirim. şimdi Nod32 yükledim ama sarmadı beni,bu çakışma işini nasıl halledebilirim yardımcı olursanız sevinirim

    bknz: http://www.ilkimwebtasarim.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    çakışma derken nası bişi. Ne gibi bi hata verio. Çakıştıgı kaanatına nasıl vardın. Öncelikle açıklayıcı bi şekilde sorunu yazsan bi çözüm arayabilrim. Çünkü bende F-Secure kullanıorum
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek
    programı kurarken karşıma bi ekran geliyor ve "F-secure bilmem ne bilmem ekran kartınızla çakışıyor, kaldırmak için şunu tıklayın" böyle bişi.bir iki arkadaşada danıştım onlarda benimle aynı tepkiyi verdi "makinen kafayı yemiş" ben hiç böle bişi görmedim yani.

    bknz: http://www.ilkimwebtasarim.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciğerci
    hakanS
    hakanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Ekran goruntusunu yollar misin kardes..En onemli yeri atlamissin "Bilmem ne bilmem ne" diye :)

    ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek
    ekran görüntüsü alamadım Cd yi arkadaşa verdim onda da aynı sorun oluyormu die ama ben ekran kartımı söyleyeyim : 256/1 gb asus ax1050 ekran kartı. budur.

    bknz: http://www.ilkimwebtasarim.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciğerci
    hakanS
    hakanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Sorunu gorseydik,ona gore arastirirdik,ekrar kartinin markasini yazman birsey ifade etmez ki..En iyisi sorunla tekrar karsilastiginda ekran goruntusunu yolla.Bir de oyle arastiralim.


    ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek

    ..

     

     böyle bişi.


    bknz: http://www.ilkimwebtasarim.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ciğerci
    hakanS
    hakanS's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    Nod32 yi kaldir zaten F-Secure kullanicaksan..

    Bir de Ekran kartini devre disi birakmayi dene? Oyle kurmayi dene?


    ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lethe01
    lethe01's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2007
    Erkek
    ya zaten nod32 i bugün kurdum antivirüs programım yok die onun bi amacı yok yani. eskiden de aynı sorunu veriyordu. peki ekran kartını kaldırsam ne gibi bi sorunla karşılaşırım?

    bknz: http://www.ilkimwebtasarim.com
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    hoca bende f-secure kullaniyorum birde soyle bi dene istersen ekran kartının software'sini degilde sırf driveR'ini yükle ßirde.. net'de ßa$ka driver indirerek dene :S
Toplam Hit: 1116 Toplam Mesaj: 10