folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder (F1) İyi Bir Php Coder Olmak İçin Neler Yapmalıyım.?



(F1) İyi Bir Php Coder Olmak İçin Neler Yapmalıyım.?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    S.a arkadaşlar bn php yeni başladım iyi bir php coder olmak ve php geliştirmek istiyenlerdenim yolumdan dönmicem nekadar çok microsoft ürünleri kullansakta microsoft düşmanıyım bn php de iyi bir yere gelmek istiyorum bunun için neler yapmalıyım. uyacağım bir program varmı gündelik veyahut haftalık neler yapmalıyım nekadar bir sürede nekadar uzmanlaşırım çalişma programım nasıl olmalı yardım ederseniz çok sevinirim.


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    avluka bunu yazdı:
    -----------------------------

    S.a arkadaşlar bn php yeni başladım iyi bir php coder olmak ve php geliştirmek istiyenlerdenim yolumdan dönmicem nekadar çok microsoft ürünleri kullansakta microsoft düşmanıyım bn php de iyi bir yere gelmek istiyorum bunun için neler yapmalıyım. uyacağım bir program varmı gündelik veyahut haftalık neler yapmalıyım nekadar bir sürede nekadar uzmanlaşırım çalişma programım nasıl olmalı yardım ederseniz çok sevinirim.


    -----------------------------

    Php Kurslarının en iyilerini bulup gitmeyi deneyip php yi php olarak deil de phpnin İnşaat temelini kapmaya çalışırsan işte ozaman iyi bir yere gelebilirsin php konusunda


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    Planzero bunu yazdı:
    -----------------------------

    avluka bunu yazdı:
    -----------------------------

    S.a arkadaşlar bn php yeni başladım iyi bir php coder olmak ve php geliştirmek istiyenlerdenim yolumdan dönmicem nekadar çok microsoft ürünleri kullansakta microsoft düşmanıyım bn php de iyi bir yere gelmek istiyorum bunun için neler yapmalıyım. uyacağım bir program varmı gündelik veyahut haftalık neler yapmalıyım nekadar bir sürede nekadar uzmanlaşırım çalişma programım nasıl olmalı yardım ederseniz çok sevinirim.


    -----------------------------

    Php Kurslarının en iyilerini bulup gitmeyi deneyip php yi php olarak deil de phpnin İnşaat temelini kapmaya çalışırsan işte ozaman iyi bir yere gelebilirsin php konusunda


    -----------------------------

    Hacı Öğrenci Adamız Kursa verecek paramız olsa düşünmeden giderdim  php konusunda dediğin gibi iyi ve sıkı çalişmalıyım


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkF4Te
    DarkF4Te's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Mart/2008
    Erkek

    İstanbuldaysan http://www.kocbilisim.org/index.php?s=phpegitimi buna katıl mutlaka 2 saat sonra başlıyor olmadı yarınki devamına katılırsın.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    DarkF4Te bunu yazdı:
    -----------------------------

    İstanbuldaysan http://www.kocbilisim.org/index.php?s=phpegitimi buna katıl mutlaka 2 saat sonra başlıyor olmadı yarınki devamına katılırsın.


    -----------------------------

    Malesef Kocaelideyim Orda varmı bi seminer


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    bi yerden başlada nerden başlarsan başla :)

    eğer yanlış yerden başlarsan zaten ilerledikçe yanlış yerden başladığını anlayıp başa döncen biraz zaman kaybı ama etkili bi yöntem :)


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    İşte bnde zamanı kaybedene kadar daha çok çalişir daha iyi yere gelirim. adam script yazıyo satıyor 200 300 tl bn ozmnla yazarım bi script dağıtırım :D


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    hoca zeki olacaksın. kendini işe verecen. rüyanda bile kod yazacan. işte o zaman iyi coder olursun


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hermes
    hermesthecat
    hermesthecat's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2007
    Erkek

    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca zeki olacaksın. kendini işe verecen. rüyanda bile kod yazacan. işte o zaman iyi coder olursun


    -----------------------------

    + millet kari kizla yiyisirken sen OOP ile localhostun en ücra klasörlerinde mercimeği fırına vericeksin.


    az insan çok huzur. | https://dnscheck.tr
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek
    AbdullahAzad bunu yazdı:
    -----------------------------

    ajan1111 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hoca zeki olacaksın. kendini işe verecen. rüyanda bile kod yazacan. işte o zaman iyi coder olursun


    -----------------------------

    + millet kari kizla yiyisirken sen OOP ile localhostun en ücra klasörlerinde mercimeği fırına vericeksin.


    -----------------------------
    :D aynen hocam

    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
Toplam Hit: 1557 Toplam Mesaj: 10