(F1) İyi Bir Php Coder Olmak İçin Neler Yapmalıyım.?
-
S.a arkadaşlar bn php yeni başladım iyi bir php coder olmak ve php geliştirmek istiyenlerdenim yolumdan dönmicem nekadar çok microsoft ürünleri kullansakta microsoft düşmanıyım bn php de iyi bir yere gelmek istiyorum bunun için neler yapmalıyım. uyacağım bir program varmı gündelik veyahut haftalık neler yapmalıyım nekadar bir sürede nekadar uzmanlaşırım çalişma programım nasıl olmalı yardım ederseniz çok sevinirim.
-
avluka bunu yazdı:
-----------------------------
S.a arkadaşlar bn php yeni başladım iyi bir php coder olmak ve php geliştirmek istiyenlerdenim yolumdan dönmicem nekadar çok microsoft ürünleri kullansakta microsoft düşmanıyım bn php de iyi bir yere gelmek istiyorum bunun için neler yapmalıyım. uyacağım bir program varmı gündelik veyahut haftalık neler yapmalıyım nekadar bir sürede nekadar uzmanlaşırım çalişma programım nasıl olmalı yardım ederseniz çok sevinirim.
-----------------------------Php Kurslarının en iyilerini bulup gitmeyi deneyip php yi php olarak deil de phpnin İnşaat temelini kapmaya çalışırsan işte ozaman iyi bir yere gelebilirsin php konusunda
-
Planzero bunu yazdı:
-----------------------------
avluka bunu yazdı:
-----------------------------
S.a arkadaşlar bn php yeni başladım iyi bir php coder olmak ve php geliştirmek istiyenlerdenim yolumdan dönmicem nekadar çok microsoft ürünleri kullansakta microsoft düşmanıyım bn php de iyi bir yere gelmek istiyorum bunun için neler yapmalıyım. uyacağım bir program varmı gündelik veyahut haftalık neler yapmalıyım nekadar bir sürede nekadar uzmanlaşırım çalişma programım nasıl olmalı yardım ederseniz çok sevinirim.
-----------------------------Php Kurslarının en iyilerini bulup gitmeyi deneyip php yi php olarak deil de phpnin İnşaat temelini kapmaya çalışırsan işte ozaman iyi bir yere gelebilirsin php konusunda
-----------------------------Hacı Öğrenci Adamız Kursa verecek paramız olsa düşünmeden giderdim php konusunda dediğin gibi iyi ve sıkı çalişmalıyım
-
İstanbuldaysan http://www.kocbilisim.org/index.php?s=phpegitimi buna katıl mutlaka 2 saat sonra başlıyor olmadı yarınki devamına katılırsın.
-
DarkF4Te bunu yazdı:
-----------------------------
İstanbuldaysan http://www.kocbilisim.org/index.php?s=phpegitimi buna katıl mutlaka 2 saat sonra başlıyor olmadı yarınki devamına katılırsın.
-----------------------------Malesef Kocaelideyim Orda varmı bi seminer
-
bi yerden başlada nerden başlarsan başla :)
eğer yanlış yerden başlarsan zaten ilerledikçe yanlış yerden başladığını anlayıp başa döncen biraz zaman kaybı ama etkili bi yöntem :)
-
İşte bnde zamanı kaybedene kadar daha çok çalişir daha iyi yere gelirim. adam script yazıyo satıyor 200 300 tl bn ozmnla yazarım bi script dağıtırım :D
-
hoca zeki olacaksın. kendini işe verecen. rüyanda bile kod yazacan. işte o zaman iyi coder olursun
-
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
hoca zeki olacaksın. kendini işe verecen. rüyanda bile kod yazacan. işte o zaman iyi coder olursun
-----------------------------+ millet kari kizla yiyisirken sen OOP ile localhostun en ücra klasörlerinde mercimeği fırına vericeksin.
-
AbdullahAzad bunu yazdı:
-----------------------------ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
hoca zeki olacaksın. kendini işe verecen. rüyanda bile kod yazacan. işte o zaman iyi coder olursun
-----------------------------+ millet kari kizla yiyisirken sen OOP ile localhostun en ücra klasörlerinde mercimeği fırına vericeksin.
-----------------------------
:D aynen hocam
