F2 Çalışmıyor Ve Biosa Giremiyorum
-
f2 arızalı biosa da giremiyorum bios giriş tuşunu değiştirme imkanı var mı yada başka fikri olan var mı
-
Ekstra klavye bulmalısın.
-
bi programla tuşları farklılaştırırsın. normalde F2 tuşunun işlevini A tuşuna aldırırsın, ama kapa-aç'tan sonra ne olur bilemem.
-
Klavyen USB klavye ise de yapabilir ps2 klavye ile dene
-
delete yi dene bi hoca girmesi lazım
-
joe_black bunu yazdı:
-----------------------------delete yi dene bi hoca girmesi lazım
-----------------------------denemediğim tuş kalmadı kabul etmiyor. usb klawye olmadığı için ve tekrar sıkıntı yaşamamak için değiştirebilirmiyiz diye sormuştum. yinede tşkler dostlar
-
FiL3MAN bunu yazdı:
-----------------------------denemediğim tuş kalmadı kabul etmiyor. usb klawye olmadığı için ve tekrar sıkıntı yaşamamak için değiştirebilirmiyiz diye sormuştum. yinede tşkler dostlar
-----------------------------hacı o zaman biosta sorun olabilir biosu bi upate edip denesen
-
Sanırım yeni klavyeden başka çözümü yok (:
Öyle bi programla fln olacak iş değil o os yuklenmeden nerde çalıştıracak o uygulamayı.
