Facebook Apps
-
Bu nedir yaw iyice boku çıktı bakayım 1 kac gun oldu gireyim bi bakim dedim herkesin profilinde ibrahim tatlıses öldü işte aref marketi yok etti kızların super etek aldı bilmem ne nedir hocalar bu kım yapıyo neden yapıyo :S
-
ne bekliyosun ki aga ? Bu kadar insanın olduğu yerde bi kalite bi düzenmi bekliyosun ?
facebook kullanmıyorum mutluyum
-
en çok r10 coşturuo :D genelde sayfa beğendiriolar bilmeden birde tıklanma olayı işte bi kere tıkladın mı genelde senden habersiz profilinde paylaşım yapıo çünkü sen onu ilk tıkladığında kabul etmiş oluosn
-
nasıl yaplıyo bu bizde işimize yarayacka şekle çevirelim
-
zamazingo bunu yazdı:
-----------------------------nasıl yaplıyo bu bizde işimize yarayacka şekle çevirelim
-----------------------------takipteyim.
-
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
zamazingo bunu yazdı:
-----------------------------nasıl yaplıyo bu bizde işimize yarayacka şekle çevirelim
-----------------------------takipteyim.
-----------------------------harbiden merak ettim şimdi nasıl yaplıyo bu
-
zamazingo bunu yazdı:
-----------------------------
BarisYigit bunu yazdı:
-----------------------------
zamazingo bunu yazdı:
-----------------------------nasıl yaplıyo bu bizde işimize yarayacka şekle çevirelim
-----------------------------takipteyim.
-----------------------------harbiden merak ettim şimdi nasıl yaplıyo bu
-----------------------------ölürüm boyle birsey i yapmassam ..
-
hemen denemek istedim sizler için :D
ilk başta o izlemek için videoya tıklayanlardna bahsediyim anladıgım kadarı ile ilk bi sayfayı like kodu ile beğendiyor daha sonra erişime izin veriyor böylece profilinde bişeyler yayınlayabiliyorlar.
apps'deki bi benzeri sanırım
-
facebook.com/developers --> set up new app -->uygulama adı+uygulama oluştur --> gerekli yerleri doldur { kullanıcı desteği adresi = kullanıcı size ulaşmak istediğinde mail veya vereceğiniz url üzerinden ulaşır( ör: kendi profil sayfanızı verebilirsiniz) , iletişim e-posta adresi = facebook un iletişime geçeceği mail adresiniz } vs vs vs burdan yapılıyor yani
-
adigestorm bunu yazdı:
-----------------------------
facebook.com/developers --> set up new app -->uygulama adı+uygulama oluştur --> gerekli yerleri doldur { kullanıcı desteği adresi = kullanıcı size ulaşmak istediğinde mail veya vereceğiniz url üzerinden ulaşır( ör: kendi profil sayfanızı verebilirsiniz) , iletişim e-posta adresi = facebook un iletişime geçeceği mail adresiniz } vs vs vs burdan yapılıyor yani
-----------------------------kod bilgimmi olması lazım
