Facebook Connect Ve Sayaç ? [Sorun]
-
Merhaba arkadaşlar,
Bir yardım kampanyası uygulaması yapıyorum. "Katıl" butonuna basınca database'da ki sayaç artıyor her yüz kişide bir yardım edilecek.
Fakat, birden fazla tıklanıp sayı artabiliyor. Buna bir sınırlama koymak istiyorum.
Sürekli tıklanması diye "Facebook Connect" ile username'ı almak istiyorum ama hiç denemedim nasıl alacağımı bilmiyorum. Bu bir seminerde tanıtılacak ve mobilden de katılım olacak.. Herkesin iPad ya da iPhone'u yok. :)
m.facebook'dan girince "Facebook Connect" işlemi çalışıyor mu? Ve bunu nasıl yapabilirim ki databaseden karşılaştırıyım ve aynı kişi bir daha katılamasın.
Proje alt yapısı: ASP.net -
<div id="fb-root"></div> <script src="http://connect.facebook.net/en_US/all.js">< ="http://connect.facebook.net/en_US/all.js"><script>FB.init({ appId:'YOUR_APP_ID', cookie:true, status:true, xfbml:true });FB.api('/me', function(user) { if(user != null) { var userId=user.id ;} });</script>userId değişkeni içinde o an aktif kullanıcın idsi gelir.sende id ye göre daha önce kayıt yapmış mı yapmamış mı anlarsın hocam -
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------
< ="http://connect.facebook.net/en_US/all.js">
burada fb.api içineaktif kullanıcıgeliyor olacak . user.Id vardı sanırım biraz kurcala hacım :)
-----------------------------
Ayrıca bu iFrame uygulamaları oluyor ya orada icon oluyor o icon'u nasıl değiştirebiliriz :|
[icon] Hoş geldiniz. -
bu dediğim çalıştı mı hacım? (banada lazım olucak bu hafta içi o yüzden soruyorum :))
icon muhabbetini anlamadım hacım ben daha önce iframe içinde facebook uygulaması geliştirmedim ama kendi websitemde bu apileri kullandım. ayrıca yakın bi zamanda canvas page ile bir facebook uygulaması yapmam gerekicek seni rahatsız edebilir miyim takıldığım noktada?
-
Bende kısaca birşey sorayım,
facebook app'dan iframe ile uygulama açıp bu kodları o çağrılan iframe sayfadan mı çalıştırıyorsunuz?
