folder Tahribat.com Forumları
linefolder C#, Asp.Net, .Net Core
linefolder Facebook Connect Ve Sayaç ? [Sorun]



Facebook Connect Ve Sayaç ? [Sorun]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar,

    Bir yardım kampanyası uygulaması yapıyorum. "Katıl" butonuna basınca database'da ki sayaç artıyor her yüz kişide bir yardım edilecek.

    Fakat, birden fazla tıklanıp sayı artabiliyor. Buna bir sınırlama koymak istiyorum.

    Sürekli tıklanması diye "Facebook Connect" ile username'ı almak istiyorum ama hiç denemedim nasıl alacağımı bilmiyorum. Bu bir seminerde tanıtılacak ve mobilden de katılım olacak.. Herkesin iPad ya da iPhone'u yok. :)

    m.facebook'dan girince "Facebook Connect" işlemi çalışıyor mu? Ve bunu nasıl yapabilirim ki databaseden karşılaştırıyım ve aynı kişi bir daha katılamasın.

    Proje alt yapısı: ASP.net


    ne diyon?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek
     <div id="fb-root"></div>
          <script src="http://connect.facebook.net/en_US/all.js">< ="http://connect.facebook.net/en_US/all.js">
    <script>
    FB.init({ appId:'YOUR_APP_ID', cookie:true, status:true, xfbml:true });

    FB.api('/me', function(user) { if(user != null) { var userId= user.id ; } });
    </script>

    userId değişkeni içinde o an aktif kullanıcın idsi gelir.sende id ye göre daha önce kayıt yapmış mı yapmamış mı anlarsın hocam

    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

          
          < ="http://connect.facebook.net/en_US/all.js">

    burada fb.api içine
    aktif kullanıcı geliyor olacak . user.Id vardı sanırım biraz kurcala hacım :)

    -----------------------------

    Ayrıca bu iFrame uygulamaları oluyor ya orada icon oluyor o icon'u nasıl değiştirebiliriz :|


    [icon] Hoş geldiniz.

     


    ne diyon?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    bu dediğim çalıştı mı hacım? (banada lazım olucak bu hafta içi o yüzden soruyorum :))

    icon muhabbetini anlamadım hacım ben daha önce iframe içinde facebook uygulaması geliştirmedim ama kendi websitemde bu apileri kullandım. ayrıca yakın bi zamanda canvas page ile bir facebook uygulaması yapmam gerekicek seni rahatsız edebilir miyim takıldığım noktada?


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    Bende kısaca birşey sorayım,

     

    facebook app'dan iframe ile uygulama açıp bu kodları o çağrılan iframe sayfadan mı çalıştırıyorsunuz?

Toplam Hit: 1001 Toplam Mesaj: 5