Facebook (Güvenlik)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pekher
    Pekher's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2010
    Erkek
    Facebook bilgi vermeden bir değişiklik yapmış. URL'nize bakın (ekranın tepesindeki adres çubuğu); 'https' değil de 'http' veya sadece 'www' yazıyorsa oturumunuz hacklenebilir. Hesap>Hesap ayarları>Hesap güvenliği>Güvenli gezinme yolunu izleyip kaydedin. FB otomatik olarak güvenli olmayan ayarı seçmiş. Bu bilgiyi arkadaşlarınıza yayınız.     

    agalar böyle bi yazı paylaşılıyo facebookta.Sizce bu doğrumudur? yada mantıklımıdır? net güvenliğinden anlayan arkdaşlar yardımcı olursa sevinirim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Phishing saldırılarına karşı bir önlemdir. Yararlıdır, kullanılmalıdır.


    ne diyon?
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    www. şeklindeydi yaptım hala aynı sadece solda facebook şeysi çıkıyo trişka bence

     

    bendede ne göz var okudum hiç o kadar uzaktan :D


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    amk yazıyı okucam diye kafami monitor e soktum.


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Twitter
    Twitter's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2007
    Erkek

    :D Hocam o ne yazıdır öyle bendede maşallah ne göz varmış okudum hepsini 

    olayın aslına gelirsek korkucak bişe yok :D provakasyona gelmeyin 

    ssl desteği geldi bayaa oldu hesap ayarlarından girip ayarla

    https://www.facebook.com/editaccount.php?drop var zaten hesap güvenliği bölümü altında https yapabilirsin


    Part Time Engineer, Full Time Dreamer ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EnableTurk
    EnableTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    aynen kofti bi ayar gereksiz bence :)


    yolun açık ve aydınlık olsun ferdi baba.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pekher
    Pekher's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2010
    Erkek

    haklısınız yazı konusunda agalar ya=) bende yazarken böle oluyo artık heralde die pek bi değişiklik yapma gereği duymadım sonradan düzelir dedim =) ama elimde patladı k.bkmayın..bilgiler içinde teşekkür ederim=)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    geniuss
    geniuss's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2007
    Erkek
    https her zaman guvenlidir ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Balyoz99
    Balyoz99's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ocak/2010
    Erkek

    whatanlar bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynen kofti bi ayar gereksiz bence :)


    -----------------------------

    Telefondan, laptoptan kamuya açık ağları kullanarak giriş yapılıyorsa hiç te gereksiz değil.


    arbeit macht frei
Toplam Hit: 1342 Toplam Mesaj: 9