Facebook Kodlayıcıları Salak Mı?
-
Öğlen yeni bi menü ekledim sayfaya şimdiye kadar kullandım kodlara dokunulmadı ama menü eski menüye dönmüş.
Bu kadar büyük bi sitenin başındakiler bu kadar [ üyelerden bi kısım mal ama ] mal insanlarmı? -
Php ile facebook kodlanamayacağı için önce kendimiz facebook için bi php dili yazdık sonrada facebooku yazdık diyen adamlar sence salak mı hocam?
Olur kod yanlışları...
-
sorun ney tam olarak anlıyamadım.. edit anladım :)
Toplam Hit: 1030 Toplam Mesaj: 3
