

Facebook Notificationbar 1.0.1 .Rmskin Uzantılı Dosyayı Çalıştırmak.
-
http://bblake.deviantart.com/art/Facebook-NotificationBar-1-0-1-264787123 söyle bi uygulama var ama ben bunu calıştıraadım güzel birşeyede benziyor.
-
rainmeter uygulaması için yazılmış bi app olduğu yazıyor hocam önce onu kuracaksın sonra da bunu ona kuracaksın gibi bişey. hiç uğraşma bence facebookun kendi masaüstü uygulaması var ben onu kullanıyorum çatır çatır
-
rainmeter kur hoca.
-
alakasız olabilir, facebook 'un firefox entegreli şeyside var
http://www.mozilla.org.tr/2012/11/firefoxtan-yeni-sosyal-api-ve-facebook-entegrasyonu/
-
Bonibon bunu yazdı
rainmeter uygulaması için yazılmış bi app olduğu yazıyor hocam önce onu kuracaksın sonra da bunu ona kuracaksın gibi bişey. hiç uğraşma bence facebookun kendi masaüstü uygulaması var ben onu kullanıyorum çatır çatır
hangisini kullanıyorsun kardeşim.
-
https://www.facebook.com/about/messenger bunu hocam gayet güzel msn gibi