F.Acebook Okey Sistemi/Kodlama Mantıgı?
-
Hayırlı aksamlar arkadaslar bugun aklıma fcebook'un okey sistemi takıldı okey sisteminde mantık nedir yani kodlamasını yaparken nası bi mantık yurutulur bunu merak ediyorum bir kac kişiden hile tuyoları duydum aslı varmıdır bilmiyorum deneme geregindede bulunmadım acıkcası mantıklı yada işe yarar olup olmadıgını merak ediyorum o yüzden nasıl bi kodlama yapılıyo yada sistem nasıl işliyo uzman arkadaslardan ögrenmek isterim .saygılar
-
sabahtan beri onu inceliyorum diyebilirim :) puan arttırmam gerekiyor. hocam bildiğin action script flash işte. flash kısmı client oluyo serverla etkileşimli olarak çalışıyor
-
cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
sabahtan beri onu inceliyorum diyebilirim :) puan arttırmam gerekiyor. hocam bildiğin action script flash işte. flash kısmı client oluyo serverla etkileşimli olarak çalışıyor
-----------------------------
bana ust uste ortadan tas cekme bosluk tusuna basma vsvs gibi zırvalıklar soylendi ne kadan dogrudur bilemem mantıgı hakkında ufak dahi bilgim olsa tamam dicemde:D
