Facebook Şikayet Etme Konusu Hakkında
-
beyler mesala "x" kişisi msnde yada forumda biri ile tartıştı yada facebookda bi grupda bi gönderiye yorum yaptı ve sayfa admini yada başka biri bu yorumdan rahatsız oldu tbt gibi büyük bi forumda "x" adlı kişinin facebook linkini paylaştı ve bunu şikayet etmesini istedi ve face hesabı kapattı bunun geri dönüşümü yokmu ? mesala burada da çok oluyo adam bi profil linki koyuyo "bu adam sübyancıdır " gibi şeyler yazıyo ve bizde hurra şikayet edioz belkide adam melek gibi adamdır :) yani işin özü bu şikayet kısmını bu şekilde kullanılabilinecek olmasını facebook yöneticileri ayıkmıyolarmı bi önlem almışlarmı bu konu için ? ( hep aklıma takılmıştır bu konu :) )
-
sinavin falan yok mu git onlara calis kafani bunlara yorma
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------sinavin falan yok mu git onlara calis kafani bunlara yorma
-----------------------------
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
sinavin falan yok mu git onlara calis kafani bunlara yorma
-----------------------------:) ama hacı harbiden saçma bişey sen mesala beni tanmaz etmezsin gıcık olsan face adresimi bulsan burada forumda şikayet ettirsen kapansa fena zoruma gider :) sınav konusunda da ömer çelakıl'ı bekliyorum belki sınavın şifrelerini çözer diye :)
