Facebook Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    olivetti
    olivetti's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar çevrimiçi olan birinin konuşma penceresini açtığım zaman anında "x çevrimdışı oldu." sayfayı yenilediğimde tekrar çevrimiçi görüyorum tüm çevrimiçi olanların konuşma penceresini açtığımda hepsi çevrimdışı:) bu 1,2 haftadır var sizlerde de aynı sorun var mı? yoksa bunun çözümü bilen var mı?


    ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kadirozdemir
    kadirozdemir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ekim/2009
    Erkek

    bende bu sorun bir bendemı dıyorum :D facebookdur napsa yerıdır sohbet bolumunde sorun var hacı harbiden...

Toplam Hit: 826 Toplam Mesaj: 2