Facebook Sorunu
-
Merhaba arkadaşlar çevrimiçi olan birinin konuşma penceresini açtığım zaman anında "x çevrimdışı oldu." sayfayı yenilediğimde tekrar çevrimiçi görüyorum tüm çevrimiçi olanların konuşma penceresini açtığımda hepsi çevrimdışı:) bu 1,2 haftadır var sizlerde de aynı sorun var mı? yoksa bunun çözümü bilen var mı?
-
bende bu sorun bir bendemı dıyorum :D facebookdur napsa yerıdır sohbet bolumunde sorun var hacı harbiden...
Toplam Hit: 826 Toplam Mesaj: 2
