Facebook Üyelik Sorunu ? (Yardım)
-

mail geldi onay linkine tıkladım.. bu sayfa geldi.. onay kodunu giriyorum.. hata veriyor.. neden olabilir bu ? bilgisi olan varmı ?
-
mail adresin çizdiğin yerin altındada yazıyo :)
daha önceden feysin felan varmıydı belki onun geçmişini tutuyo kâmil internet explorer
mozilla firefox 'dan dene yada ie geçmişini silde dene ?
yada genel sorun :|
-
chrome da giriyorm.. ama sohbet penceresi kapalı.. :s msn den maildeki onay koduna tıklıyorum yine.. bu resim geliyor anlamadım.. :s
Toplam Hit: 1057 Toplam Mesaj: 3
