folder Tahribat.com Forumları
linefolder Sosyal Ağlar
linefolder Facebook'a Windows Live ID Ya Da Google Profil Kullanarak Girmek ?



Facebook'a Windows Live ID Ya Da Google Profil Kullanarak Girmek ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    Selam arkadaşlar.Bir defasında facebook'a email adresimin gmail olması sebebiyle google profil kullanarak giriş yapmıştım.Şimdi arıyorum ama bulamadım.Var mı bileniniz ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    1. Gmail hesabınıza giriş yaparak Ayarlar kısmına tıklayınız.
    2. Labs sekmesine tıklayarak açılan sayfada aşağılara doğru ilerliyoruz. Add any gadget by URL'nin yanındaki Enable butonuna tıklayın ve en aşağıdaki Değişiklikleri Kaydet butonuna tıklayınız.


    3. Ayarlar kısmına tıkladığınızda Gadgetlar sekmesine tıklayın. Açılan sayfada URL girilecek alana http://hosting.gmodules.com/ig/gadgets/file/104971404861070329537/facebook.xml linkini giriniz.
    4. Gmail anasayfasına geri döndüğünüzde Solda yüklenen widgetlerde Expand linkine tıkladığınızda karşınıza çıkan sayfadan gereken izinleri verdiğiniz taktirde Facebook hesabınızı kullanabilirsiniz.

    bahsettiğin şey bumu hocam ?


    fukara hamam böceklerini zehirleyen adam.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    banada gecenlerde lazım olmuştu aynı tarayıcıdan acınca yeğen otomatik olarak yönlendiriyordu ama :R

    kaldırdılar galiba ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    @zalimadam o değil hocam.Facebook connect gibi windows live ID kullanarak oturum açmak istiyorum facebooka
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    oyle bi secenek yok hoca. olsa bilirdim :)

    nurk tarafından 06/Haz/13 00:08 tarihinde düzenlenmiştir

    [22817//kaanabak]
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    nurk bunu yazdı

    oyle bi secenek yok hoca. olsa bilirdim :)

    var hocam ya.bir defasında şifremi unutmuştum buyur o zaman gmailin ile login ol demişti.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cracker
    cracker's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2005
    Erkek

    onu kaldırdılar. hesap ayarlarında ağlar kısmında gmail hesabına sahipsen , ve ağa katılırsan,  otomatik login oldururdu. ama artık yok.


    Sana Verilecek En İyi Ceza Kısasa Kısastır, Şiddetli Bir Ceza Şehvete Esir Olanı Gaflet Uykusundan Uyandırır.
Toplam Hit: 1016 Toplam Mesaj: 7