folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Facebookta Gizlenmiş Arkadaşları Nasıl Görürüz



Facebookta Gizlenmiş Arkadaşları Nasıl Görürüz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Arkadaşlar nette araştırdım eskiden bir açık varmış.

    http://www.facebook.com/ajax/typeahead_friends.php?u=1008001595&__a=1' |gawk -F'\"t\":\"' -v RS='\",' 'RT{print $NF}' |grep -v '\"n\":\"' |cut -d, -f2

     

    yukarıdaki numara yerine o kişinin İD'sini yazıp yukarıya url'yi yapıştırıp girdğimizde bize bir php dosyası kayıt uyarısı veriyordu. Kayıt ettikten sonra ise o kişinin arkadaş listesini görebiliyorduk. Şmdilerde buna benzer birşey varmı

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    1-2 gündür facebook hack başlığı adında bi konu paylaşılmıştı o yöntemle ulaşılıyordu ama oda patladı artık yinede bi dene şansına belki çıkar .

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------

    1-2 gündür facebook hack başlığı adında bi konu paylaşılmıştı o yöntemle ulaşılıyordu ama oda patladı artık yinede bi dene şansına belki çıkar .


    -----------------------------

    hocam göremedim o konuyu. ben hack değilde arkadaş listesini görmek istiyorum yani bir hesaba komple erişmek istemiyorum

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    tamam hocam hack yapyım derken tüm arkadaşlarını görebiliyodun işte .istersen o kişinin profiini bi at bakayım yöntem yiyormu?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Homer
    Homer's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Temmuz/2007
    Erkek

    çizik,buralardayım

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek



    facebooka girin şifreni mi unuttuna basın

    Hedefteki hesabın bilgileri ile gerekli yerleri doldurun Aramaya basın (sadece 1 boşlugu doldursanız yeter)

    Karşınıza kşinin profil resmi vs gelicek. Sağ tarafta kişinin email adresi yazıcak ve bi tane kutucuk olucak.

    O kutucukdaki tiki kaldırın ve hemen altındaki bunlara artık erişimin yokmu ? linkine tıklayın

    e posta adresinizi yazın devama basın

    gizli soru sorucak size boş bırakıp göndere basin. Yanlış girdiniz diyecek yine göndere basın bidaha, bidaha bidaha :)

    Sonra Arkadaşlarınız aracılıyla hesabınızı geri alın cıkıyor.

    İŞTe bu arkadaşlar kısmı sizin ulaşmak istediğiniz kısım .

    Kolay gelsin 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------



    facebooka girin şifreni mi unuttuna basın

    Hedefteki hesabın bilgileri ile gerekli yerleri doldurun Aramaya basın (sadece 1 boşlugu doldursanız yeter)

    Karşınıza kşinin profil resmi vs gelicek. Sağ tarafta kişinin email adresi yazıcak ve bi tane kutucuk olucak.

    O kutucukdaki tiki kaldırın ve hemen altındaki bunlara artık erişimin yokmu ? linkine tıklayın

    e posta adresinizi yazın devama basın

    gizli soru sorucak size boş bırakıp göndere basin. Yanlış girdiniz diyecek yine göndere basın bidaha, bidaha bidaha :)

    Sonra Arkadaşlarınız aracılıyla hesabınızı geri alın cıkıyor.

    İŞTe bu arkadaşlar kısmı sizin ulaşmak istediğiniz kısım .

    Kolay gelsin 

     


    -----------------------------

    evet bu şekilde görünüyor.


    ne diyon?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------



    facebooka girin şifreni mi unuttuna basın

    Hedefteki hesabın bilgileri ile gerekli yerleri doldurun Aramaya basın (sadece 1 boşlugu doldursanız yeter)

    Karşınıza kşinin profil resmi vs gelicek. Sağ tarafta kişinin email adresi yazıcak ve bi tane kutucuk olucak.

    O kutucukdaki tiki kaldırın ve hemen altındaki bunlara artık erişimin yokmu ? linkine tıklayın

    e posta adresinizi yazın devama basın

    gizli soru sorucak size boş bırakıp göndere basin. Yanlış girdiniz diyecek yine göndere basın bidaha, bidaha bidaha :)

    Sonra Arkadaşlarınız aracılıyla hesabınızı geri alın cıkıyor.

    İŞTe bu arkadaşlar kısmı sizin ulaşmak istediğiniz kısım .

    Kolay gelsin 

     


    -----------------------------

    evet bu şekilde görünüyor.

     


    -----------------------------

    hocam deniyorum sadece gizli soruya geliyor o kadar ilerlemiyor fazla

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    HanDsomE bunu yazdı:
    -----------------------------

    Daniel-Koo bunu yazdı:
    -----------------------------

    tosun bunu yazdı:
    -----------------------------



    facebooka girin şifreni mi unuttuna basın

    Hedefteki hesabın bilgileri ile gerekli yerleri doldurun Aramaya basın (sadece 1 boşlugu doldursanız yeter)

    Karşınıza kşinin profil resmi vs gelicek. Sağ tarafta kişinin email adresi yazıcak ve bi tane kutucuk olucak.

    O kutucukdaki tiki kaldırın ve hemen altındaki bunlara artık erişimin yokmu ? linkine tıklayın

    e posta adresinizi yazın devama basın

    gizli soru sorucak size boş bırakıp göndere basin. Yanlış girdiniz diyecek yine göndere basın bidaha, bidaha bidaha :)

    Sonra Arkadaşlarınız aracılıyla hesabınızı geri alın cıkıyor.

    İŞTe bu arkadaşlar kısmı sizin ulaşmak istediğiniz kısım .

    Kolay gelsin 

     


    -----------------------------

    evet bu şekilde görünüyor.

     


    -----------------------------

     

    hocam deniyorum sadece gizli soruya geliyor o kadar ilerlemiyor fazla


    -----------------------------

    gizli soruyu boş bırak devamlı tıkla 3 kere felan sonra çıkıyor


    ne diyon?
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    hocam 3 kere boş  bırakıp d vm et dediğimde şöyle birşey çkıyor

     



    Güvenlik Soruma Doğru Yanıt Veremedim.






    Size erişip bundan sonraki adımları iletmemiz için lütfen aşağıdaki bilgileri girin.





    E-posta adresiniz:
    Size ulaşabileceğimiz e-posta adresi. Eğer giriş yaparken kullandığınız e-posta adresine erişebiliyorsanız buraya onu girin.
     





    Hesapta yazan tam adınız:


     

Toplam Hit: 16019 Toplam Mesaj: 10