Facebook'ta Paylaş Butonu Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musa-90
    musa-90's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2011
    Erkek

    Müridler yaptıgım web sayfasına facebookta paylaş butonu koyacağım nette araşttırdım kodu da buldum ama paylaş deyince küçük resimi web sayfasındaki logoları filan gösteriyor.Aslında benim faceboota paylaş dediğim sayfada büyük bir afiş var bu afişin küçük halini göstermesi gerekiyor diye düşünüyorum.Bu sorunu nasıl çözebilirim.

    Benim bulduğum kod:

    <a name="fb_share" type="button_count" href="http://www.facebook.com/sharer.php">Paylaş</a><script src="http://static.ak.fbcdn.net/connect.php/js/FB.Share" type="text/javascript"></script>

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cemnet
    cemnet's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    rel="image_src" href="http://www.site.com/yeni-aciklamalar.jpg" />
       

     

    çıkmasını istediğin resmi bu şekilde head içinde tanımlarsan onu alır

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    musa-90
    musa-90's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2011
    Erkek

    cemnet bunu yazdı:
    -----------------------------

    rel="image_src" href="http://www.site.com/yeni-aciklamalar.jpg" />
       

     

    çıkmasını istediğin resmi bu şekilde head içinde tanımlarsan onu alır


    -----------------------------

    Peki hocam benim yaptığım web sayfasındaki o diğer kücük resimler head tag larınnın arasında olmadıgı halde nasıl oarada gözüküyor.koddda img_src yazan yer sabit mi kalıyor yoksa değiştiryor muyuz bu arda yapamadım galiba .

     

Toplam Hit: 1154 Toplam Mesaj: 3