Facebook'ta Paylaş Butonu Sorunu
-
Müridler yaptıgım web sayfasına facebookta paylaş butonu koyacağım nette araşttırdım kodu da buldum ama paylaş deyince küçük resimi web sayfasındaki logoları filan gösteriyor.Aslında benim faceboota paylaş dediğim sayfada büyük bir afiş var bu afişin küçük halini göstermesi gerekiyor diye düşünüyorum.Bu sorunu nasıl çözebilirim.
Benim bulduğum kod:
<a name="fb_share" type="button_count" href="http://www.facebook.com/sharer.php">Paylaş</a><script src="http://static.ak.fbcdn.net/connect.php/js/FB.Share" type="text/javascript"></script>
-
rel="image_src" href="http://www.site.com/yeni-aciklamalar.jpg" /> çıkmasını istediğin resmi bu şekilde head içinde tanımlarsan onu alır
-
cemnet bunu yazdı:
-----------------------------rel="image_src" href="http://www.site.com/yeni-aciklamalar.jpg" /> çıkmasını istediğin resmi bu şekilde head içinde tanımlarsan onu alır
-----------------------------Peki hocam benim yaptığım web sayfasındaki o diğer kücük resimler head tag larınnın arasında olmadıgı halde nasıl oarada gözüküyor.koddda img_src yazan yer sabit mi kalıyor yoksa değiştiryor muyuz bu arda yapamadım galiba .
