Facebook'ta Paylaş Sorunu
-
selam arkadaşlar, www.baskasivasyok.com/ böyle bir site yaptım resme tıkladıgında başak bir sayfaya gidiyor, resmin altına paylaş butonu koydum ama resmi başlığı falan çekmiyor paylaşım sayfasına, ama drek sayfanın linkini kopyalayıp facede durum yerine yapıştırdığıdma herşey düzgün geliyor bir türlü çözemedim..
girip denerseniz ne demek istediğimi daha iyi anlayabilirsiniz
-
Sitedeki meta kodlarında
meta name="title" content="<%=resimler("adi")%>"
link rel="image_src" href="http://www.baskasivasyok.com/Resimler/<%=resim("resim3")%>"
meta property="og:description" content="<%=ayarlar("tanim")%>"var ve paylaş koduda
<a href="http://www.facebook.com/sharer.php?u=http://www.baskasivasyok.com/resim-goster.asp?islem=goster&Id=<%=request("id")%>" title="Facebook" target="_blank">Paylaş</a>
-
Bilen yokmu gençler :D
Webci58 tarafından 07/Ara/12 17:47 tarihinde düzenlenmiştir -
Konuyu silebilirmisiniz ?
-
ibret-i alem diye kalsın hacı :D
-
:(
-
hacı paylaştım resim çıkmadı dediğin gibi. pylaştığım şeye tıklayınca da direkt anasayfana atıyo.
işlem id işlem göster falan değil de direkt ....jpg diye eklesen shareye ?
-
oda mantıklı aslında, yaptım resim geldi güzelde şimdide başlığı değiştirmem gerek onu nasıl yapcam bilmiyom başlık resim yolu olarak geliyo
-
hacı anladığım şey senin sitedeki share kodunda olay. bence o kodu bi değiştir.
şuradaki örnekleri dene bi istersen
http://fbmlkodarsiv.tr.gg/Facebookta-Paylas-Kodu.htm
http://blog.sertacengin.com.tr/facebook-ta-paylas-butonu-eklemek
-
Valla Allah razı olsun senden, oldu sonunda kaç gündür ugraştırıyo :D sağol
-
Webci58 bunu yazdı
Valla Allah razı olsun senden, oldu sonunda kaç gündür ugraştırıyo :D sağol
senden de razı olsun hocam. işini hallettiysen ne mutlu
