Facebook"Ta Sohbet Sorunu
-
3-4 gündür sohbet kısmını kullanamıyorum , online birileri var fakat sekmeye tıkladığımda resimdeki gibi bri hal alıyor.. Firefox ta da aynı problem ie8 de de.. sizce problem neden kaynaklanıyor..?

nereleri kurcalamalıyım yardımınızı bekliyorum..
-
sorun sende hacı konu silinir zaten :D
.
-
abi facebook webmasterlarını anlamıyorum.
Yazın değiştirmeye başladılar o gün bu gündür performans konsuunda bitik.yorum gitmiyor, resim göstermiyor, sohbet kısmında sorun var.Hele geçen sohbette offline oldum , pat facebook içeriğini göremiyorum deliricem.Daha sonra online haline çevirince geldi.
Ne alaka anlamadım.Fakat bir yamukluk var sitede düzeltemiyorlar mı düzeltmiyorlar mı anlamadım.Problem çıkıyor sürekli.
-
nightprince44 bunu yazdı:
-----------------------------
sorun sende hacı konu silinir zaten :D
.
-----------------------------Çok düşündünmü bunu yazmak için ?
Hocam ordaki Arkadaş listeleri sekmesinde belki bi ayarı vardır sadece diğer arkadaşlar gösteriliyodur falan? yada sadece face in problemidir..
-
@nightprince44
facebookla alakalı saçmasapan bi paylaşım yaptığım yok sadece yaşanılan bir sorundan bahsettim..@zumsuk
eklentiler,dns vs aklıma gelen saçmasapan nere varsa kurcaladım ama değişen bi şey olmadı..halâ tıkladığımda aynı.. mark zuckerberg'i sevgiyle anıyorum beni strese soktu..
@fatX
listeleri de yeniden adlandırdım fakat kurcalayacak yeni yerler varmıdır diye sizlere sordum.. bakalım bizden kaynaklı mı sorun? :)
-

halâ devam ediyor..artık bu şekilde ..
-
Benim sohbet sürekli kapalı, kafam rahat :| zaten kasıyor bilgisayarı
-
seçenklerden sohbeti aynı sayfada açı tıkla olmadı saglık olsun
-
Gizlilik ayarlarını bi kontrol et bide arkadaşlarını gruplandır.. belli grup yok ama bi yerde sınırlamışsın o listede o şekilde görünüyor..
