Facebooktaki Sorunlar Hakkında
-
Hocalar şu aralar gözüme çok takılıyor acaba tek bendemi sorun diyorum veya gördüğüm şeyler sorunmu onuda anlamıyorum.
Listemde ki herhangi bir kişiye yada listemde olmasa bile ortak arkadaşımız olan birine tıklıyorum. ortak arkadaşlar 20 ise bunun sadece 3-5 tanesi görünüyor. Abonelerim kısmında 12 abonem varmış bir tıklıyorum 7 tane gözüküyor. Ertesi gün bakıyorum abonem 13 ama bir tıklıyorum 30 kişiyi geçmiş durumda. Bu aralar sorunmu var abone ve ortak arkadaşlar görünmesi kısımlarında
-
yanlız değilmişim :)
-
aynı sorun bende de var 3 gündür de sohbette yazıyo gözüküyor sayfayı yenilediğinde mesajlara gidiyor adam akıllı sohbet edemedim kimseyle
-
o ortak arkadaş konusunda, önce arkdaşı açık olanları gösteriyor diye tahmin ettim, ama sonradan baktım arkdaşları gizli olanları falanda gösteriyor, karmakarışık bi durum. vee facebook konusu yasak. :) bilgin olsun
-
Yassaak. Facebook iyice s*çtı.
-
Sapıtmış artık feysbuk. :F
-
karşı tarafın arkadaş gösterim gizliliği sadece ben modundaysa o kişileri ortak arkadaş resimleri arasında göstermiyo
eklediğin birinin arkadaş gizliliği herkese açıksa hepsini gösterir
yani arkadaş gizliliği açık olanları gösteriyo...
-
anonymous un işi olmasın :D
-
20 tane ortak arkadaşım olan birini ekleyim dedim 4 gün engel yedim, neyse bu geçti engel yine aynı kişiyi eklemek istedim 1 oldu uyarı verdi 2 oldu yine uyarı verdi 3 oldu küt 7 gün bi engel daha :S İyice suyu çıktı kodumunun yerinin .
