Facebook"U Birtek Opera Açabiliyor :S
-
Merhaba arkadaşlar 1 aydan beri bu sorun olmakta mesela google chrome kullanıcam face hesabıma girmedi bundada firefoxtada girmiyodu bir tek operada açıyodu.Bunun üzerine format attım modemi resetledim hala aynı hala aynı.. nedendir bu problem bilen biri cevaplarsa iyi olur.Face ten giriş yapıyorum giriş o giriş bembeyaz sayfa yükleniyor diyo başka bişi demiyo.
-
vala bilmioyrum ben ff den giriom :S
-
netscape denedin mi?
-
Spacheata bunu yazdı:
-----------------------------
netscape denedin mi?
-----------------------------Yok hayır arkadaşım.Bu arada İe denedim ondada aynı sorun.
-
kalite farkı :P
dai ben şunu anlamadım operada facebook türkçe oldu amk ben bi ayar çekmedim ama iede ingilizce :S
-
walla ben hepsinde de denedim no problerm
-
Exolorer ya da Mozilla'da vtunnel.com/ vb. bir site üzerinden girmeyi dene.
Explorer'ın tüm çerezleri sil.
Tüm bağlantı ayarlarını sıfırlayıp, modemi yeniden kur.
Farklı bir tarayıcı ile tekrar dene. Maxthon (http://www.brothersoft.com/download-maxthon-75199.html)
Ek olarak; http://www.tahribat.com/forumdisplayfolder.asp?folderid=62957&sayfa=1#593069
Toplam Hit: 1145 Toplam Mesaj: 7
