Fakir Elektronik Logo Yarışması
-
arkadaş gazete de görmüş bana söyledi bende o yetenek olmadığı için belki bir müridin işine yarar.birinciye 10000 tl ödül varmıs.
http://fakir.saruhan.com.tr/index.php?lang=tr&goto=ddetay&did=11
-
görmeyenler için up
-
haber verdiğin için sağol, belki birşeyler hazırlayıp gönderirim, fakir i severim ben..
-
Yaw arkadaş taa Polonya'dan bunlara ben bu logoyu nasıl ulaştırıcam :(
İnsan digital yolla bir sistem yapar ya :(
-

-
bende ne cool adamlar logo bile kullanmıyorlar diyordum. demek bulamıyorlarmış :D
-
logoya ihriyacı yokki fakir markasının. zaten isimden hepimiz tanıyoruz da abi fakir , ben bu markayı niye kullanayım :)
-
wert bunu yazdı
hahahaha yarildim amk:)
-
O değilde ps'yi bayağı bir unutmuşum burdan bunu anladım girip 1 yapim dedim sadece Fakir yazabildim :|
-
wert bunu yazdı

Aklımdan geçiyordu ama aklımdan geçenin iyisini yapmışsın hocam tebrikler. Markayı çok iyi anlatmış, ben holüzm sanatsal akımıyla yapacaktım benzerini.
-
wert bunu yazdı

Çok başarılı :)
