Fakülte Bölümleri
-
Mekatronik
sadece kocaelide var burayı yazabiliorum girme ihtimalim de yüksek ama nedir ne degildir?kendi kişisel görüşlerinizi yazarsanız cok iyi olur,kocaelinden cıktıktan sonra iş imkanı bulabilirmiyim rahat nerelerde calısırım?
Kontrol mühendisligi
buda sadece itü de var puanı yuksek bana gore biraz ama ilk tercihime yazıp şansımı denemek istiorum duyduguma gore cok iyi bir gelecegi var bundada kişisel goruslerinizi almak isterim,iş imkanı ve nerelerde calısılabilir yazarsanız sevinirim...
Endüstri mühendisligi
bu mühendislik bicimi tabiri caizsse patron mu yetiştirir?şirket hakkında herşeyle ilgili genel bilgi verip işleri yürütme aşamasına mı gider?iş imkanı ve calışma yerleri nereleridir?
Elektrik mühendisligi
nedir ne deildir bunda biras yardıma ihtiyacım var ne yapar eder tam olarak calısmaları nelerdir?nerde calısır nekadar kazanır?
Ucak mühendisligi
elektrik muhendisi icin aynı sorular bundada gecerli
genelde yıldız,itü,iü,kocaeli,sakarya yazıorum yani bu bolumlerın bu unıversitelere ait oldugu baz alınabilir acıklarsanız eger -
mekatroniğe gel google ara bi ne işe yararmış ben mekatronikteyim 2 yıl oldu 3 e uzadı bide her gelen hemen meazun olamıyor pnomatik hidrolik denen bi ders var 50 kişiden 48 kişi kaldı bi dahaki seneye artık her yerde böyle sen bitir bölümü ayda alacağın maaş 1 milyaın üstünde hadi bi dayın varsa eder 3 milyar askerliğini bitmen şart bi yerde adam akıllı çalışman için elektrik elektronik makine mikroişlemci pnomatik plc bunları kaparsan sen mezun oldun say kendini diğer dersler bebek işi neymiş toplumsal duyarlılıkmış neymiş genel iletişim işte çalıştım son hafta derslere çalıştım genel iletişie hiç girmedim 60 aldım 2 sindende geçtim dersi hiç bilmediğim halde 2. sınıta türkçe mat fen yok 1 sınıfta biraz zorlanırsın o kadar ilk dönemler çok kolay geçer bide proje yapmalısın ki biz yapmadık yapmıycazda öyle gözüküyor arkadaşlar yapıyor ama onlardanda bi ses çıkacağını sanmam önceden biraz bu ana dersler hakkında bilgi edin ve üerinde dur emin ol mezunsun 2 yıllıktan sonra tekniker olarak hemen işe girersin yok ben 4 yıl okuycam diyosan dgs ye girersin kolay soru soruyorlar desaneye gidersen kesin kazanırsın 4 yıllığı sana kalmış
Toplam Hit: 783 Toplam Mesaj: 2
