folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Fakülteye 2. Dönem Başlamak (Irregular)



Fakülteye 2. Dönem Başlamak (Irregular)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilenyok
    bilenyok's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2009
    Erkek

    Büyük ihtimal 2. dönem fakülteye başlamış olucam.Yani irregular öğrenci olarak.Bölüm Bilgisayar mühendisliği.Aramızda var mı irregular olarak fakülteye geçen? zorlukları nelerdir..bu dersler nasıl hallediliyo...işleyişi vs.bölüme gidip sormadan önce size bi soruyum dedim..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tosun
    tosun's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Bence kimseden bişe dinleyip kafanı karıştırma . Gidince her şeyi öğrenirsin

Toplam Hit: 811 Toplam Mesaj: 2