Fakülteye 2. Dönem Başlamak (Irregular)
-
Büyük ihtimal 2. dönem fakülteye başlamış olucam.Yani irregular öğrenci olarak.Bölüm Bilgisayar mühendisliği.Aramızda var mı irregular olarak fakülteye geçen? zorlukları nelerdir..bu dersler nasıl hallediliyo...işleyişi vs.bölüme gidip sormadan önce size bi soruyum dedim..
-
Bence kimseden bişe dinleyip kafanı karıştırma . Gidince her şeyi öğrenirsin
Toplam Hit: 811 Toplam Mesaj: 2
