folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Falcon Bms Online



Falcon Bms Online

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek

    Yeni keşfettiğim bir uçak oyunu, videosu burada https://www.youtube.com/watch?v=n-K5bvaVBRM 

    İnternet siteside burada http://falcon-online.org/forum/

    Oyunun ilk bakış videosundan sağlam bir online oyun gibi gözüküyor bende bir account açıp deneyeceğim.. Sizlerlede paylaşmak istedim..


    Aganta Burina Burinata
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek

    falcon normalde savaş uçağı simulasyonudur hocam.

    sadece klavye ile oynayabileceğini sanmıyorum. joystick lazım ki çoğu forumda bunun eğitimleri var.

    öyle ilk günden uçağı kaldırıp zararsız uçurabileceğini de sanmıyorum. adamların ts sinde takıldım da bayaa deneyim isteyen birşey bu olay.

    angelofhope tarafından 04/Tem/13 02:01 tarihinde düzenlenmiştir

    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nomm
    Nomm's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2012
    Erkek
    angelofhope bunu yazdı

    falcon normalde savaş uçağı simulasyonudur hocam.

    sadece klavye ile oynayabileceğini sanmıyorum. joystick lazım ki çoğu forumda bunun eğitimleri var.

    öyle ilk günden uçağı kaldırıp zararsız uçurabileceğini de sanmıyorum. adamların ts sinde takıldım da bayaa deneyim isteyen birşey bu olay.

    Evet öyleymiş yalnız çok sağlam bir simulasyon yapmışlar, bizüm forumda bulamadım böyle bir konu oyunuda yeni keşfettim açayım dedim tbtde de bir konu olsun senin oyun hakkında bilgin var mı? Oynama şansın oldu mu?

    Ben de joystick var.. Bir deneme yaparım mantığı nasıl acaba joystick var uzun zamandır kullanmıyordum bakalım kurup deniyeceğiz artık


    Aganta Burina Burinata
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angelofhope
    angelofhope's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2008
    Erkek
    Nomm bunu yazdı
    angelofhope bunu yazdı

    falcon normalde savaş uçağı simulasyonudur hocam.

    sadece klavye ile oynayabileceğini sanmıyorum. joystick lazım ki çoğu forumda bunun eğitimleri var.

    öyle ilk günden uçağı kaldırıp zararsız uçurabileceğini de sanmıyorum. adamların ts sinde takıldım da bayaa deneyim isteyen birşey bu olay.

    Evet öyleymiş yalnız çok sağlam bir simulasyon yapmışlar, bizüm forumda bulamadım böyle bir konu oyunuda yeni keşfettim açayım dedim tbtde de bir konu olsun senin oyun hakkında bilgin var mı? Oynama şansın oldu mu?

    Ben de joystick var.. Bir deneme yaparım mantığı nasıl acaba joystick var uzun zamandır kullanmıyordum bakalım kurup deniyeceğiz artık

    hocam forumda aslında flight simulator'ın konuları var. o da uçak simülasyonu.

    daha çok yolcu, kargo uçağı vs uçuruyorsun benim bildiğim.

    bu tür simülasyonlar için %99 derecede gerçeğe benzer derler ama biriside bana "gerçek uçak uçurdun mu hiç hayatında %99 benzer diyorsun ?" diye sormuştu.

    her neyse. mantık gerçek uçak kadar karmaşık hocam. benim bildiğim pilot olacak insanlar bir ton ekipmanı bu tür simülasyonlar üzerinde deniyorlar.

    yani kolay olacağını sanmam senin için zaman ister bu tür şeyler.

    http://www.turkishairforce.org/

    şurada dersleri konuları bulabilirsin. ts kanalıda var insanlar yardımcı olur diye düşünüyorum.

    angelofhope tarafından 04/Tem/13 02:22 tarihinde düzenlenmiştir

    Programming is our Religion, Algorithms are Our Bible & We ./make Our Own GOD
Toplam Hit: 1135 Toplam Mesaj: 4