Farcry - Bu Sorunu Bitek TBT Çözer .
-
Geçen sapığın konusundan indirmiştim bugün kuriyim dedim user name ve pass istiyo . onu nasıl halledicez?
-
' or 1=1;-- :P
-
:) linklerin tam adresini googleda arat hocam bi
-
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
' or 1=1;-- :P
-----------------------------adamın hayatı sql enjeksiyon olmuş ya :D
-
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
' or 1=1;-- :P
-----------------------------bypass iyiydi :D
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
' or 1=1;-- :P
-----------------------------bypass iyiydi :D
-----------------------------öyle demeyin olm derin bi espiri yaptım burada :P bir çok firma user auth işlemini sql üzerinden gerçekleştiriyor öyle mal kodlar yazılabiliyorki gülünesi yöntemlerle premium üye olabiliyorsun.
-
versene 3-5 tane :D
thepiratebay ı hackleyenler en basit sql e kurban gittiler dedi :D
bende web hackten hiç çakmam :)
acil sql öğrenmem lazım zaten kalanı fıs gibi.
her site sql ile hacklendi bu ne ya
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
:) linklerin tam adresini googleda arat hocam bi
-----------------------------
hocam denedimde bazı sitelerde şifreyi vermiş ama kullanıcı adı yok
