folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Farcry 3 1.Bölüm Save



Farcry 3 1.Bölüm Save

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    amk oyunununda kanser oldum resmen 1 bölümü geçemedim lan :D varmı 1.bölüm save olan elinde googleda bulamadım 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek

    bölümmü :D ne bölümü la görev var o oyunda gidiceksin kırmızı radar kulesinin birini kendi kulen yapıcaksın

    m ye bas işaretlerin olduğu kısma sağ tıkla oraya git haritadan kaç metre mesefa kaldığını yazıyor zaten çık kulenin tepesine ışıklı zımbırtıya gel e ye basılı tut

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    HolyZat bunu yazdı

    bölümmü :D ne bölümü la görev var o oyunda gidiceksin kırmızı radar kulesinin birini kendi kulen yapıcaksın

    m ye bas işaretlerin olduğu kısma sağ tıkla oraya git haritadan kaç metre mesefa kaldığını yazıyor zaten çık kulenin tepesine ışıklı zımbırtıya gel e ye basılı tut

    yok hocam ya amk daha kamptan çıkamadım ibneler yakalıyo :D ordan çıkmış bi save lazım :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı
    HolyZat bunu yazdı

    bölümmü :D ne bölümü la görev var o oyunda gidiceksin kırmızı radar kulesinin birini kendi kulen yapıcaksın

    m ye bas işaretlerin olduğu kısma sağ tıkla oraya git haritadan kaç metre mesefa kaldığını yazıyor zaten çık kulenin tepesine ışıklı zımbırtıya gel e ye basılı tut

    yok hocam ya amk daha kamptan çıkamadım ibneler yakalıyo :D ordan çıkmış bi save lazım :D

    abi işte farklı yolu kullanda git görev alanını terk ettin diye geriye alıyordur

    bölümlük save olayı yok bu oyunda yani bulursunda pek sanmam yani çünki bölüm bazlı bir oyun değil 

    haaaaa pardon :D sen o kırmızılı pezeveng senin abini vurupta kaçamnı istediği bölümü diyorsan eğer bak orada tepeden aşağı sarkıtılmış sarmaşık tarzı birşey var onun üzerine doğru gidince merdiven gibi kullanıyor onu öyle yap ekran parlaklığını aç hafif görürsün onu :D şift tuşuna bas koşarken seri seri koş

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek
    HolyZat bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı
    HolyZat bunu yazdı

    bölümmü :D ne bölümü la görev var o oyunda gidiceksin kırmızı radar kulesinin birini kendi kulen yapıcaksın

    m ye bas işaretlerin olduğu kısma sağ tıkla oraya git haritadan kaç metre mesefa kaldığını yazıyor zaten çık kulenin tepesine ışıklı zımbırtıya gel e ye basılı tut

    yok hocam ya amk daha kamptan çıkamadım ibneler yakalıyo :D ordan çıkmış bi save lazım :D

    abi işte farklı yolu kullanda git görev alanını terk ettin diye geriye alıyordur

    bölümlük save olayı yok bu oyunda yani bulursunda pek sanmam yani çünki bölüm bazlı bir oyun değil 

    haaaaa pardon :D sen o kırmızılı pezeveng senin abini vurupta kaçamnı istediği bölümü diyorsan eğer bak orada tepeden aşağı sarkıtılmış sarmaşık tarzı birşey var onun üzerine doğru gidince merdiven gibi kullanıyor onu öyle yap ekran parlaklığını aç hafif görürsün onu :D şift tuşuna bas koşarken seri seri koş

    bugünde geçemessem amk artık bütün oyunları silicem 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek
    Mert_648 bunu yazdı
    HolyZat bunu yazdı
    Mert_648 bunu yazdı
    HolyZat bunu yazdı

    bölümmü :D ne bölümü la görev var o oyunda gidiceksin kırmızı radar kulesinin birini kendi kulen yapıcaksın

    m ye bas işaretlerin olduğu kısma sağ tıkla oraya git haritadan kaç metre mesefa kaldığını yazıyor zaten çık kulenin tepesine ışıklı zımbırtıya gel e ye basılı tut

    yok hocam ya amk daha kamptan çıkamadım ibneler yakalıyo :D ordan çıkmış bi save lazım :D

    abi işte farklı yolu kullanda git görev alanını terk ettin diye geriye alıyordur

    bölümlük save olayı yok bu oyunda yani bulursunda pek sanmam yani çünki bölüm bazlı bir oyun değil 

    haaaaa pardon :D sen o kırmızılı pezeveng senin abini vurupta kaçamnı istediği bölümü diyorsan eğer bak orada tepeden aşağı sarkıtılmış sarmaşık tarzı birşey var onun üzerine doğru gidince merdiven gibi kullanıyor onu öyle yap ekran parlaklığını aç hafif görürsün onu :D şift tuşuna bas koşarken seri seri koş

    bugünde geçemessem amk artık bütün oyunları silicem 

    aman hacı :D sonrasında acayip skiller açılıyor :D adamın amına koyuyorsun ben pusu atıyordum mayın koyuyordum araç geçerken patlıyordu :D çok fena komodo ejderleri felan var adama saldırıyorlar :d yanından geçince süper oyun sakın geçemiyom diye şey yapma kapat oyunu şimdi az takıl relaks ol sonra geç tekrar oyna geçersin 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    1. bölümün savesi banada lazım.Elinde olan varsa atabilir mi ?


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
Toplam Hit: 2128 Toplam Mesaj: 7