Farcry 3 1.Bölüm Save
-
amk oyunununda kanser oldum resmen 1 bölümü geçemedim lan :D varmı 1.bölüm save olan elinde googleda bulamadım
-
bölümmü :D ne bölümü la görev var o oyunda gidiceksin kırmızı radar kulesinin birini kendi kulen yapıcaksın
m ye bas işaretlerin olduğu kısma sağ tıkla oraya git haritadan kaç metre mesefa kaldığını yazıyor zaten çık kulenin tepesine ışıklı zımbırtıya gel e ye basılı tut
-
HolyZat bunu yazdı
bölümmü :D ne bölümü la görev var o oyunda gidiceksin kırmızı radar kulesinin birini kendi kulen yapıcaksın
m ye bas işaretlerin olduğu kısma sağ tıkla oraya git haritadan kaç metre mesefa kaldığını yazıyor zaten çık kulenin tepesine ışıklı zımbırtıya gel e ye basılı tut
yok hocam ya amk daha kamptan çıkamadım ibneler yakalıyo :D ordan çıkmış bi save lazım :D
-
Mert_648 bunu yazdıHolyZat bunu yazdı
bölümmü :D ne bölümü la görev var o oyunda gidiceksin kırmızı radar kulesinin birini kendi kulen yapıcaksın
m ye bas işaretlerin olduğu kısma sağ tıkla oraya git haritadan kaç metre mesefa kaldığını yazıyor zaten çık kulenin tepesine ışıklı zımbırtıya gel e ye basılı tut
yok hocam ya amk daha kamptan çıkamadım ibneler yakalıyo :D ordan çıkmış bi save lazım :D
abi işte farklı yolu kullanda git görev alanını terk ettin diye geriye alıyordur
bölümlük save olayı yok bu oyunda yani bulursunda pek sanmam yani çünki bölüm bazlı bir oyun değil
haaaaa pardon :D sen o kırmızılı pezeveng senin abini vurupta kaçamnı istediği bölümü diyorsan eğer bak orada tepeden aşağı sarkıtılmış sarmaşık tarzı birşey var onun üzerine doğru gidince merdiven gibi kullanıyor onu öyle yap ekran parlaklığını aç hafif görürsün onu :D şift tuşuna bas koşarken seri seri koş
-
HolyZat bunu yazdıMert_648 bunu yazdıHolyZat bunu yazdı
bölümmü :D ne bölümü la görev var o oyunda gidiceksin kırmızı radar kulesinin birini kendi kulen yapıcaksın
m ye bas işaretlerin olduğu kısma sağ tıkla oraya git haritadan kaç metre mesefa kaldığını yazıyor zaten çık kulenin tepesine ışıklı zımbırtıya gel e ye basılı tut
yok hocam ya amk daha kamptan çıkamadım ibneler yakalıyo :D ordan çıkmış bi save lazım :D
abi işte farklı yolu kullanda git görev alanını terk ettin diye geriye alıyordur
bölümlük save olayı yok bu oyunda yani bulursunda pek sanmam yani çünki bölüm bazlı bir oyun değil
haaaaa pardon :D sen o kırmızılı pezeveng senin abini vurupta kaçamnı istediği bölümü diyorsan eğer bak orada tepeden aşağı sarkıtılmış sarmaşık tarzı birşey var onun üzerine doğru gidince merdiven gibi kullanıyor onu öyle yap ekran parlaklığını aç hafif görürsün onu :D şift tuşuna bas koşarken seri seri koş
bugünde geçemessem amk artık bütün oyunları silicem
-
Mert_648 bunu yazdıHolyZat bunu yazdıMert_648 bunu yazdıHolyZat bunu yazdı
bölümmü :D ne bölümü la görev var o oyunda gidiceksin kırmızı radar kulesinin birini kendi kulen yapıcaksın
m ye bas işaretlerin olduğu kısma sağ tıkla oraya git haritadan kaç metre mesefa kaldığını yazıyor zaten çık kulenin tepesine ışıklı zımbırtıya gel e ye basılı tut
yok hocam ya amk daha kamptan çıkamadım ibneler yakalıyo :D ordan çıkmış bi save lazım :D
abi işte farklı yolu kullanda git görev alanını terk ettin diye geriye alıyordur
bölümlük save olayı yok bu oyunda yani bulursunda pek sanmam yani çünki bölüm bazlı bir oyun değil
haaaaa pardon :D sen o kırmızılı pezeveng senin abini vurupta kaçamnı istediği bölümü diyorsan eğer bak orada tepeden aşağı sarkıtılmış sarmaşık tarzı birşey var onun üzerine doğru gidince merdiven gibi kullanıyor onu öyle yap ekran parlaklığını aç hafif görürsün onu :D şift tuşuna bas koşarken seri seri koş
bugünde geçemessem amk artık bütün oyunları silicem
aman hacı :D sonrasında acayip skiller açılıyor :D adamın amına koyuyorsun ben pusu atıyordum mayın koyuyordum araç geçerken patlıyordu :D çok fena komodo ejderleri felan var adama saldırıyorlar :d yanından geçince süper oyun sakın geçemiyom diye şey yapma kapat oyunu şimdi az takıl relaks ol sonra geç tekrar oyna geçersin
-
1. bölümün savesi banada lazım.Elinde olan varsa atabilir mi ?
