Farenin Tekerleği Saçmalıyor
-
Farenin tekerleği sayfayı aşağı çekiyorum bazen indiriyor bazen yukarı çıkıyor. Çıldırttı beni evde 3 tane mouse var üçünde de aynı problemi yaşıyorum. Hayır gidip mouse alacam bozuktur diye onu da yapamıyorum. Üçü de aynı anda aynı problemi çıkartmaz herhalde. Var mı böyle bi sıkıntı yaşayan ?
Bi de forumda bu konu ile ilgili arama yaparken şöyle bi şey oldu. Bkz. resim
Bu olay nedir ? Onu da anlamadım :) -
relax ol hacı potu bozulmuş bişey yok. bunun için yardım istesende yapılacak bişey yok. kendine yenisini alıcaksın. çıldırmana gerekde yok relax ol
-
Pot diye teknik tabir kullanman beni çok etkiledi sana güveniyor ve yeni bi mouse alıyorum :)
-
Aynısı bana oldu hacı 2 defa format attım virüstür diye :D
En son Arkadaşa götürdüm onun Pcdede aynısını yapınca bozulduğunu anladım. Açtım içini Tekerin döndüğü bölgede yağımsı bir katman oluşmuş onu güzelce temizledim çalıştı :D -
aynısını yaşadım x7 755bkda verdim garantiye yenisini verdiler. verdikleri yeni mousede eskisinin aynısı ama ne hikmettir oyundayken padin üstünde dönmüyo görmüyo lazeri
-
benimde mouse sapıttı aynı şekilde mouse un scroll tuşuyla tıkladıgımda mesela linklerde tek sekme olarak açması lazım çifter çifter açıo :D
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------benimde mouse sapıttı aynı şekilde mouse un scroll tuşuyla tıkladıgımda mesela linklerde tek sekme olarak açması lazım çifter çifter açıo :D
-----------------------------
Başka bir mouseumda da aynı sıkıntı vardı :) Bari kablosuz mouse tavsiyesi alayım. Neler kullanıyosunuz ? Autocadle uğraşıyorum bütüngün ne tavsiye ediyosunuz ?
-
a4tech X7 kullanıyorum Şu üzerinde alev deseni olandan :) Çok memnunum tavsiye ederim.
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------
benimde mouse sapıttı aynı şekilde mouse un scroll tuşuyla tıkladıgımda mesela linklerde tek sekme olarak açması lazım çifter çifter açıo :D
-----------------------------bendede aynısı oluyo çifter çifter açıo sonra teker teker yarısını kapatmak zorunda kalıom
