folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Farenin Tekerleği Saçmalıyor



Farenin Tekerleği Saçmalıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreamth
    dreamth's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2009
    Erkek

    Farenin tekerleği sayfayı aşağı çekiyorum bazen indiriyor bazen yukarı çıkıyor. Çıldırttı beni evde 3 tane mouse var üçünde de aynı problemi yaşıyorum. Hayır gidip mouse alacam bozuktur diye onu da yapamıyorum. Üçü de aynı anda aynı problemi çıkartmaz herhalde. Var mı böyle bi sıkıntı yaşayan ? 

    Bi de forumda bu konu ile ilgili arama yaparken şöyle bi şey oldu. Bkz. resim

    Bu olay nedir ? Onu da anlamadım :)

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VagaTroy
    VagaTroy's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek

    relax ol hacı potu bozulmuş bişey yok. bunun için yardım istesende yapılacak bişey yok. kendine yenisini alıcaksın. çıldırmana gerekde yok relax ol


    #karipçin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreamth
    dreamth's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2009
    Erkek
    Pot diye teknik tabir kullanman beni çok etkiledi sana güveniyor ve yeni bi mouse alıyorum :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    Aynısı bana oldu hacı 2 defa format attım virüstür diye :D

    En son Arkadaşa götürdüm onun Pcdede aynısını yapınca bozulduğunu anladım. Açtım içini Tekerin döndüğü bölgede yağımsı bir katman oluşmuş onu güzelce temizledim çalıştı :D


    instagram.com/macrlz
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    twiN35
    twiN35's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2009
    Erkek

    aynısını yaşadım x7 755bkda verdim garantiye yenisini verdiler.  verdikleri yeni mousede eskisinin aynısı ama ne hikmettir oyundayken padin üstünde dönmüyo  görmüyo lazeri


    Semt-i Bornova..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    benimde mouse sapıttı aynı şekilde mouse un scroll tuşuyla tıkladıgımda mesela linklerde tek sekme olarak açması lazım çifter çifter açıo :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreamth
    dreamth's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2009
    Erkek
    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    benimde mouse sapıttı aynı şekilde mouse un scroll tuşuyla tıkladıgımda mesela linklerde tek sekme olarak açması lazım çifter çifter açıo :D


    -----------------------------

    Başka bir mouseumda da aynı sıkıntı vardı :) Bari kablosuz mouse tavsiyesi alayım. Neler kullanıyosunuz ? Autocadle uğraşıyorum bütüngün ne tavsiye ediyosunuz ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piskopatix
    piskopatix's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    a4tech X7 kullanıyorum Şu üzerinde alev deseni olandan :)  Çok memnunum tavsiye ederim.


    instagram.com/macrlz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TBT
    TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ocak/2010
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    benimde mouse sapıttı aynı şekilde mouse un scroll tuşuyla tıkladıgımda mesela linklerde tek sekme olarak açması lazım çifter çifter açıo :D


    -----------------------------

    bendede aynısı oluyo çifter çifter açıo sonra teker teker yarısını kapatmak zorunda kalıom

Toplam Hit: 1912 Toplam Mesaj: 9