Fargo 2X5deki Islık Sesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    Arka plandaki araç sesini yok edemiyorum

    Audacity ile bu gibi işlemleri yapabiliyordum nette yazılanlara baktım fakat yine olmadı birisi şunu sadece ıslık sesi gelebilecek şekilde ayarlayabilir mi?

    edit: http://www.speedyshare.com/Nq6mB/b88a0ad2/whistle.mp3

    Nikoteen tarafından 29/Kas/15 19:34 tarihinde düzenlenmiştir

    Troubles'll come & they'll pass
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bonibon
    Bonibon's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Erkek

    http://www.speedyshare.com/8gZYs/whistle.mp3

    idare eder umarım


    om mani padme hum
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nikoteen
    Nikoteen's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek

    Harika olmuş hocam ellerine sağlık 


    Troubles'll come & they'll pass
Toplam Hit: 846 Toplam Mesaj: 3
fargo whistle 2x5