folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Farklı Dillerde Site Yapımı (Asp Sorusu)



Farklı Dillerde Site Yapımı (Asp Sorusu)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    arkadaşalar bütün siteyi tamamlayıp bitirdim localhostta şimcik buna bi kaç tanede dil eklemek istiyorum kendimce bi kaç mantık yaptım fakat bu işi en kestirme yoldan nasıl yapabileceğimi biraz çıtlata bilirseniz memnun olurum hemde forumda yararlanır arkadaşlar.

    kısaca yapmak istediğimin özeti türkçe şekilde hazırladığım index e aynı şekilde menüleri ve içerikleri ile birlikte dillerede uyarlamak adam baştan seçtiği dili ziyaret boyunca kullanmasını istiyorum önerilerinizi bekliyorum


    tahribat.com a can feda
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    browser'ın dilini alıp ona göre yönlendirebilirsin

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    yok ben öyle demiyorum direk içeriğin dili ile ilgili bi değiştirmeden bahsediyorum

    tahribat.com a can feda
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    ha anladım onun için altavistanın babelfish isimli servisine bak hacım

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    birader sen gene beni yanlış anladın :D ben içeriği çevirdim fakat Englih linkine misal tıklayınca içeriği ingilizce olarak nasıl bir mantık ile kullanıcıya suna bilirim onun çeşitli yollarını asp ile nasıl buluırum onu sordum

    tahribat.com a can feda
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    yawuz bunu yazdı:
    -----------------------------
    birader sen gene beni yanlış anladın :D ben içeriği çevirdim fakat Englih linkine misal tıklayınca içeriği ingilizce olarak nasıl bir mantık ile kullanıcıya suna bilirim onun çeşitli yollarını asp ile nasıl buluırum onu sordum
    -----------------------------
    haaaaaaa bende şimdi anladım sen zaten ceviriyi yapmışsın ama menulerin ve benzeri şeyler için tek bir template kullanıcaksın sadece dil kısmını entegre ediceksin dimi?
    onu söyle yapabiliriz tahminimce dillerin hepsini ayrı dosyalar olarak ana template'e include ediceksin mesela fransızca ingilizce türkce diye 3 dilimiz var adam fransızca secerse include fransız.asp olsun fransız.asp içersinde de mesela makale1'in içerigi fransız.asp'de atanır ve fransızca olur include edilince fransızca gelir ingilizcede ingilizce...Hani umarım bu sefer dogru anladım :)

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yawuz
    yawuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    ewet doru anladın :D peki if else ile mi yoksa başka bi önerin daha olurmu


    tahribat.com a can feda
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek
    sessionla yapabilirsin diye tahmin ediyorum. kullanıcı girdiğinde session("dil")=tr yap sonra bi link ayarla oraya bastığında session u eng e çevirsin böle bişi işte

    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 936 Toplam Mesaj: 8