folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Farming Simulator 2011 Multiplayer



Farming Simulator 2011 Multiplayer

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efsanemeric
    efsanemeric's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2010
    Erkek

    arkadaşlar oyunu yaklaşık 6 7 aydır oynuyorum multiplayer modunu hiç denemedim aranızda oynayan varsa hem bi zahmet öğretiversin hemde hep beraber tarlaları bi yapak

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikilller
    Antikilller's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2008
    Erkek

    valla 1 ay kadar bende oynadım çok güzel oyundur beni soğutan şu araçlar oldu :D takla atıyor yav taşa çıkıyor indiremiyon kaç saat ama güzel oyundur başka oynayan falan varsa cd de var 2 dk yüklerim multisi kraldır youtubede falan izle


    Retired UCI MTB Racer DÜ Faculty of Economics and Administrative Sciences Stock Management Coordinator
Toplam Hit: 1623 Toplam Mesaj: 2