Farming Simulator 2011 Multiplayer
-
arkadaşlar oyunu yaklaşık 6 7 aydır oynuyorum multiplayer modunu hiç denemedim aranızda oynayan varsa hem bi zahmet öğretiversin hemde hep beraber tarlaları bi yapak
-
valla 1 ay kadar bende oynadım çok güzel oyundur beni soğutan şu araçlar oldu :D takla atıyor yav taşa çıkıyor indiremiyon kaç saat ama güzel oyundur başka oynayan falan varsa cd de var 2 dk yüklerim multisi kraldır youtubede falan izle
Toplam Hit: 1623 Toplam Mesaj: 2
