Fatura Tahsilat Merkezi Hakkında Bi Soru
-
Fatura tahsilat yeri açmayı düşünüyorum ama bikaç kişiden duyduğum artık bunun için bayilik vermiyomuş telekom.. bu konu hakkında bilgisi olan warmı ?
ve sizce ne kadar mantıklı tahsilat merkezi işi
-
telekom ne alaka
http://www.faturavizyon.com/ gir bayilğe tıkla yukardan
-
nufus olarak kalabalık ve buyuk bi yerde yasıyorsan faturavizyonu aratır bence cok iş yapar
-
faturaexpress. com 'u bu konuda övüyolar ama bu işin yapan yok heralde müridler arasında
-
açıyosan güzel biyere aç biz ankara optimumda ve sincanda yapıyoruz sincanda 30 milyarı buluyo yaptığımız tahsilat optimumda 1 milyarı zor buluyo her faturadan %2 alıyosun
Toplam Hit: 1605 Toplam Mesaj: 5
