folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Fatura Tahsilat Merkezi Hakkında Bi Soru



Fatura Tahsilat Merkezi Hakkında Bi Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LinkinMeTiN
    LinkinMeTiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2002
    Erkek

    Fatura tahsilat yeri açmayı düşünüyorum ama bikaç kişiden duyduğum artık bunun için bayilik vermiyomuş telekom.. bu konu hakkında bilgisi olan warmı ?

     

    ve sizce ne kadar mantıklı tahsilat merkezi işi 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    telekom ne alaka

    http://www.faturavizyon.com/  gir bayilğe tıkla yukardan


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    seadog
    seadog's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2008
    Erkek
    nufus olarak kalabalık ve buyuk bi yerde yasıyorsan faturavizyonu aratır bence cok iş yapar

    devlet istatistik ensititüsüne göre kişi başına düşen tuğla öldürüyormuş
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LinkinMeTiN
    LinkinMeTiN's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ağustos/2002
    Erkek
    faturaexpress. com 'u bu konuda övüyolar ama  bu işin yapan yok heralde müridler arasında
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Game_Over
    Game_Over's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2006
    Erkek
    açıyosan güzel biyere aç biz ankara optimumda ve sincanda yapıyoruz sincanda 30 milyarı buluyo yaptığımız tahsilat optimumda 1 milyarı zor buluyo her faturadan %2 alıyosun

    Ayranı yok içmeye, taksiyle gidiyo sıçmaya
Toplam Hit: 1605 Toplam Mesaj: 5