FIFA 08 Be A Pro Modu
-
Bayadır 08 oynuodum ama yeni farkettim böyle bişeyin olduğunu..
Belki sizde bilmiyorsunuz :)
08 le gelen bi yenilik.. be a pro..
Istediğin takımdan futbolcu seciyorsun;yonetiyorsun..özelliklerini vs..
kısacası tum takımı dııl,yalnız 1 futbolcuyu yonetiyorsun..
nese bilen oynayan arkadaslar bi kaç tüyo verebilirler mi?..
-
aaa oyle bişi mi var ? yaşlanmışşız ya :)
2oo7 vardı silmişdim onu bu 2oo8 için recommed ram kaç acep :D
-
JordanoR bunu yazdı:
-----------------------------aaa oyle bişi mi var ? yaşlanmışşız ya :)
2oo7 vardı silmişdim onu bu 2oo8 için recommed ram kaç acep :D
-----------------------------
* Windows® 2000, Windows® XP & Windows® Vista*
* Pentium® 4 1,3 GHz (Windows Vista 1,5GHz)
* 256 MB RAM (Windows Vista 512 MB RAM)
* 3,92 GB Harddiskde boş alan
* 64 MB Ekran Kartı
* 8x DVD Sürücü
* DirectX 9
Ekran kartlarında Geforce 4 MX Serisi desteklenmiyor. -
çok güzel bi şey değil aslında ea'nın biraz daha geliştirmesi lazım bunu...
Q ya basınca havadan falan pas atıyordu , d ye falan basınca yerden pas , w ye basında falan ara pas atıyordu orta falan açtırıyordun ....
vs vs :) tam konfirigasyonları hatırlamıyorum , bunun en zevklisi cristiano ronaldoyla oluyor adam hem hızı hemde oyun zekası olarak gelişmiş :) -
aynı zamanda 3-4 adamı felan da secebiliyosun..tum defansi ornegin..pek guzel olmuyo bence sıkılıyosun biraz ozellkikle tek adamla oynarken..
-
evet 08 de tek oyuncuyla oynamak için menagerlik var baya zevkli bir oyun baya oynadım 08 de ama bir yerden sonra sıkıldım en son lyonda oynamıstım. herkeze tavsiye ederim...
