folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder FIFA 08 Be A Pro Modu



FIFA 08 Be A Pro Modu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek

    Bayadır 08 oynuodum ama yeni farkettim böyle bişeyin olduğunu..

    Belki sizde bilmiyorsunuz :)

    08 le gelen bi yenilik.. be a pro..

    Istediğin takımdan futbolcu seciyorsun;yonetiyorsun..özelliklerini vs..

    kısacası tum takımı dııl,yalnız 1 futbolcuyu yonetiyorsun..

    nese bilen oynayan arkadaslar bi kaç tüyo verebilirler mi?.. 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SyspioniC
    SyspioniC's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2007
    Erkek

    aaa oyle bişi mi var ? yaşlanmışşız ya :)

    2oo7 vardı silmişdim onu bu 2oo8 için recommed ram kaç acep :D


    "Derviş Yunus bu sözü eğri büğrü söyleme, Seni sorguya çeker bir Molla Kasım gelir."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    itfaiyeci
    itfaiyeci's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    JordanoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    aaa oyle bişi mi var ? yaşlanmışşız ya :)

    2oo7 vardı silmişdim onu bu 2oo8 için recommed ram kaç acep :D

    -----------------------------

    * Windows® 2000, Windows® XP & Windows® Vista*
    * Pentium® 4 1,3 GHz (Windows Vista 1,5GHz)
    * 256 MB RAM (Windows Vista 512 MB RAM)
    * 3,92 GB Harddiskde boş alan
    * 64 MB Ekran Kartı
    * 8x DVD Sürücü
    * DirectX 9
    Ekran kartlarında Geforce 4 MX Serisi desteklenmiyor.

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    çok güzel bi şey değil aslında ea'nın biraz daha geliştirmesi lazım bunu...

    Q ya basınca havadan falan pas atıyordu , d ye falan basınca yerden pas , w ye basında falan ara pas atıyordu orta falan açtırıyordun ....

    vs vs :) tam konfirigasyonları hatırlamıyorum , bunun en zevklisi cristiano ronaldoyla oluyor adam hem hızı hemde oyun zekası olarak gelişmiş :)

    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ramses
    ramses's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek
    aynı zamanda 3-4 adamı felan da secebiliyosun..tum defansi ornegin..pek guzel olmuyo bence sıkılıyosun biraz ozellkikle tek adamla oynarken..

    Bugun cok farkli olacak...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Selam
    Selam's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    evet 08 de tek oyuncuyla oynamak için menagerlik var baya zevkli bir oyun baya oynadım 08 de ama bir yerden sonra sıkıldım en son lyonda oynamıstım. herkeze tavsiye ederim...

Toplam Hit: 1061 Toplam Mesaj: 6